enmannen Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Har akkurat gått over til dc++, men liker ikke helt hvordan kø-systemet er lagt opp. F.eks hvis jeg har en del ting/mapper fra samme person i køen, så virker det helt tilfeldig hvilken som lastes ned først/sist. og dessuten kan den begynne på en annen mappe hvis jeg blir disconnecta og starter opp igjen. Jeg får da heller ikke flyttet mapper/filer opp/ned i køen akkurat som jeg vil. Dette var jo en lek med NM-DC. Noen som kan overbevise meg om at dette systemet er bedre? finnes det bra triks jeg ikke vet om?
Eskil87 Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Ja har irritert meg over det samme en god stund :-
bergangster Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Høyreklikk filen(e) og velg set priority. Greit det da.
Eskil87 Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Det er litt strev hvis du f.eks. laster ned 20 mapper med f.eks. mp3. Kan man ikke sette det til og fullføre en mappe før den begynner på neste?
enmannen Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Skrevet 12. mars 2003 Nei den priority greia er ikke bra nok. Det blir jo unødvendig mye jobb med å sette riktig prioritet på alt, og i tillegg blir det jo ikke 100% bra heller hvis man har mange mapper/filer. Skjønner ikke hvorfor de har gjort akkurat den biten så dumt når resten er så bra!! Hvor vanskelig er det å lage sånn system som på NM-DC??
Lch Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Det er litt strev hvis du f.eks. laster ned 20 mapper med f.eks. mp3.Kan man ikke sette det til og fullføre en mappe før den begynner på neste? Jo, du gir hele den ene mappen høyere prioritet. Du trenger ikke gå igjennom fil for fil. DC++ og oDC tar spesielle filer først (.sfv, .nfo, .cue etc) og kjører så på pritoritet.
Eskil87 Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Det er litt strev hvis du f.eks. laster ned 20 mapper med f.eks. mp3.Kan man ikke sette det til og fullføre en mappe før den begynner på neste? Jo, du gir hele den ene mappen høyere prioritet. Du trenger ikke gå igjennom fil for fil. DC++ og oDC tar spesielle filer først (.sfv, .nfo, .cue etc) og kjører så på pritoritet. Joda, men hvis man har flere mapper på samme proritetsnivå, så bytter den mellom de X antall mappene, fortsetter ikke bare på en til den er ferdig. Det er det jeg prøver og finne en løsning på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå