Diptheria Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Heisann.. Jeg har kjøpt cs Condition Zero og spiller nå mot boter for å øve meg opp til jeg kan spille online. Og akkurat sliter jeg med en level og ville bruke jokse koder for å komme meg igjennom den. Så jeg fant dette her på nett: Counter-Strike: Condition Zero Cheat Activation To make the cheat mode active, you need to edit the shortcut to the game's executable. For example, "C:\Program Files\Vivendi\CSCZ\czero.exe" you add a -dev to the end of the shortcut's target line (use properties to access that window) so the line will appear as "C:\Program Files\Vivendi\CSCZ\czero.exe" -dev. Husker at jeg måtte gjøre dette også i andre spill for å kunne bruke jukse koder, men problemet mitt er at jeg ikke får lagt til -dev i shourtcut og for at jeg skal starte spille gjøres jo dette inne i stem der jeg kan velge hvilket spill jeg skal "launche" Er det noen som kan hjelpe meg med dette.
Skagen Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Du kan åpne console ved å trykke på | eller §-knappen. Der kan du skrive inn sv_cheats 1, også kan du skrive foreskempel noclip, bot_knifesonly osv
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Det du må ha er "console" Du trykker § tasten for å få console opp.
Diptheria Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 (endret) Selvføgelig vet jeg om console. Har jo lest endel før jeg skriver her da. Problemet er at jeg ikke har no czero.exe fil for alt startes via steam. Å dermed har jeg ikke fått de tradisjonelle metodene til å fungere Endret 19. juni 2008 av Diptheria
vStyle Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Det du skriver på slutten av shortcut er vel det samme som launch options. Prøv å gå til Steam > My Games > CS:CZ > Properties > Launch Options og skriv inn -dev der.
Diptheria Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Det du skriver på slutten av shortcut er vel det samme som launch options. Prøv å gå til Steam > My Games > CS:CZ > Properties > Launch Options og skriv inn -dev der. Det har jeg også gjort uten hell :/
vStyle Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Neivel, da bør det funke å lage en desktop shortcut som fungerer som en exe fil. Steam > My Games > Høyreklikk og velg Create Desktop Shortcut. Når du velger egenskaper på snarveien, bør målet komme opp, der du skriver inn det. På min CS 1.6 snarvei som jeg lagde nå står det: "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -applaunch 10 Da kan du skrive inn "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -applaunch 10 -dev Er ikke sikker på om det funker da, har ikke prøvd det, og har ikke CZ installert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå