Gå til innhold

Trenger litt hjelp med SpareBank1


Arinomi

Anbefalte innlegg

Sparebank1 har ikke transaksjonene mine i rekkefølge, ser det ut som.

Jeg er for øyeblikket på 1200kr i minus, og det viser seg at SAS trakk meg for en flybillett på 1900kr først i dag.

Men om man ser på listen, og antar at de nyeste er øverst og så går nedover, ser man at SAS trakk meg på morrakvisten i dag, samt at jeg har handlet som vanlig fra da.

 

Jeg vet nemlig at om SAS hadde trukket meg da, ville jeg vært i minus allerede da. Så nå veit jeg ikke hvor mye jeg har brukt, eller om gevinsten fra Norsk Tipping (vant noen tusen nå i kveld) har kommet inn på konto eller ikke. I r confused! Håper dere skjønte hva jeg prøver å si :p

 

 

Jeg har forøvrig bare VISA debet, ingen kredittkort.

Noen som også vet når Norsk Tipping pleier å skyte inn pengene når man spiller registrert? Vant 3400kr på tipping, og er usikker på om de er kommet inn eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sparebank1 er håpløse når det kommer til å lage lister over transaksjoner. Hvis jeg 6. juni handler for 244 kroner på Spar og 382 kroner på Shell kommer dette opp som en bevegelse 6. juni. Men hvis jeg da ikke bruker kortet på to dager kan jeg ta meg i rævva på at de samme beløpene står oppført under 8. juni. Er ikke det at pengene blir trekt flere ganger, men at Sparebank1 har et litt surt system (kan jeg tenke meg). Og det med at ting du har kjøp blir trekt en stund etterpå er ikke uvanlig hvis man f. eks. betaler med Visa over nett. Dette har ingenting med Sparebank1 å gjøre, det bare er sånn.

Endret av Leeroymonster
Lenke til kommentar

at transaksjonen viser flere dager slik som du beskriver har ingeting med sparebank1 å gjøre... dette er helt normalt, og noe som skjer i alle banker. Dette har med at Spar reserverer dine penger for så å trekke dem "bokføre" det en annen dag.

 

Dessverre noe vi må leve med slik som BBS, visa osv har lagt opp sine systemer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...