viste19 Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Hei tenkte å lage en Class tråd. Der man forklarer mest mulig om den classen du har lyst å fortelle om. Laget en mal du kan bruke. Kjekt om du kan skrive så mye som mulig. Jeg valgte denne classen fordi:[/b Dette ser jeg frem til: Slik er det nå(På din level) (f.eks: har nesten gjort alle questa, må grinde nå. men kjent med xxx xxx spellen. : Dette kunne jeg tenkt meg annerledes: Det kjekkeste med classen min er (Egen tittel addes her ) General info. Name: Lvl: Realm: Guild: Terningkast spillet : Terningkast classen : Terningkast Grafikken: Terningkast gameplay(opplevelsen, hvor kjekt det er etc (følelsen) : Legg til mer ?
viste19 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 ikke som jeg har sett. derfor jeg laget en
Bjonski Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Vi har klassetråder, vi har tråd om hva vi ønsker skal komme, vi har tråd for hvilken server vi spiller på.. Det du har gjort er jo å lage enda en kopi.
Bruker-146784 Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 (endret) Klasse:Guardian. Jeg valgte denne classen fordi: Den ser veldig tøff ut og jeg elsker warrior klassene Dette ser jeg frem til: At Guardian klassen får masse våpen,skjold,tems osv. Den dreper/slakter mere og ikke mister så mye liv selv. Og klassen skal ikke innholde bugs Slik er det nå: Har gjort kanskje 1 tredjedel av 5 av questene i Tortage,White Sands Isle,Acheronian ruins osv. Holder på med Destiny Questet "The awakening 2" Dette kunne jeg tenkt meg annerledes: Litt flere barer i Tortage og flere plasser man kan kjøpe spells/skills osv. Det kjekkeste med classen min er: At den er god med crossbows,skjold og sverd General info. Name:Rogulf. Lvl:14 Realm:PvE serveren Crom. Guild: Ingen enda . Skal lage en Terningkast spillet :6. Terningkast classen :6. Terningkast Grafikken:6 Terningkast gameplay(opplevelsen, hvor kjekt det er etc (følelsen) : Den er helt utrolig kjekk. Grafikken er det beste jeg har sett Endret 25. juni 2008 av fantomena
Bjonski Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Litt flere barer i Tortage og flere plasser man kan kjøpe spells/skills osv. Man kan ikke kjøpte spells/skills.
Gunfreak Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 (endret) klasse guardian Jeg valgte denne classen fordi: Fordi når jeg spillte rogue i wow iriterte det meg at man aldri fikk noen kule rustinger Dette ser jeg frem til: by slag, selv om det er LENGE til Slik er det nå(På din level) (f.eks: har nesten gjort alle questa, må grinde nå. men kjent med xxx xxx spellen. : Er på lvl 28, spiller med en venn som er på samme lvl, og vi jobber bra sammen, så langt har vi ikke godt tom for noen quester enda og vi levler relativt lett Dette kunne jeg tenkt meg annerledes: flere faitalitis på polearms da det bare er en Det kjekkeste med classen min er fin balanse, men blir mye lettere når man jobber sammen General info. Name:Gunfreak Lvl:28 Realm:Dagon Guild:phenix rising Terningkast spillet : 7.5/10 Terningkast classen :8/10 Terningkast Grafikken:6/10 Terningkast gameplay(opplevelsen, hvor kjekt det er etc (følelsen) :7/10 spillet er mye mye bedre en wow Endret 16. juni 2008 av Gunfreak
Bjonski Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Ingen av dere sier hvilken klasse dere faktisk spiller.
Oeseth Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 det merka jeg også xD vanskelig å forstå hvilken class dere spiller
Gunfreak Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Klasse barbarien Jeg valgte denne classen fordi: jeg valgte den da det iriterte meg at guardian ikke kunne bruke tohånds sverd, men mest fordi den andre charen min spiller jeg med en kompis, mens dene soloer jeg Dette ser jeg frem til: bli sterkere og sterke Slik er det nå(På din level) (f.eks: har nesten gjort alle questa, må grinde nå. men kjent med xxx xxx spellen. : er nå level 12, og har nettopp kommet fra white sands, og gjort noe der, tror jeg skal tilbake til single player å gjøre noe mer destany quests Dette kunne jeg tenkt meg annerledes: det samme som tidligere Det kjekkeste med classen min er dreper fort, veldig fort General info. Name:Fatrus Lvl:12 Realm:Dagon Guild:phenix rising(snart) Terningkast spillet : 7.5/10 Terningkast classen :8/10 Terningkast Grafikken:6/10 Terningkast gameplay(opplevelsen, hvor kjekt det er etc (følelsen) :7/10 spillet er mye mye bedre en wow
Mynotir Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Herald of Xotli Jeg valgte denne classen fordi:[/b] Ut av beskrivelsen jeg fikk når jeg kunne velge var det den som lignet mest på mage, som jeg også spilte i WoW. Dette ser jeg frem til: Klassen min er fikset, jeg er lvl 80 og guilden min har tier 2 by Slik er det nå(På din level) (f.eks: har nesten gjort alle questa, må grinde nå. men kjent med xxx xxx spellen. : Har ingen quest så jeg løp rundt og fiksa gathering proffesions. Nå skal jeg se om jeg finner noe quest og/eller grinde til lvl 50 da jeg skal oppgradere gathering proffesion og begynne å hjelpe guilden med å skaffe tier 2 by. Dette kunne jeg tenkt meg annerledes: Fikse buggene. Jeg har brukt feat points på ting som ikke funker. Og bedre balanse. Det kjekkeste med classen min er: Burst damagen er vill. General info. Name: Mynotir Lvl: 46 Realm: Soulstorm Guild: Glemte den Terningkast spillet : Blir vanskelig å sette det allerede nå, men om alt blir fikset er det 6. Terningkast classen : 5 Terningkast Grafikken: 6 Terningkast gameplay(opplevelsen, hvor kjekt det er etc (følelsen) : 5, flere voice-overs hadde satt den opp til 6.
Reached Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Conqueror Jeg valgte denne classen fordi: Rett og slett fordi Conqueror hørtes utrolig kult ut og en calss som passet midt i blinken for meg. Dette ser jeg frem til: Når Conqueror blir buffet, de er utrolige dårlige atm og er ubrukelig i PvP. Jeg ser mest frem til Class set items og PvP. Slik er det nå(På din level): To nye områder med masse quests, har blitt godt kjent med mange Buffs men merker godt at de kunne trenge å bli forbedret en del (fordi akkurat nå er de nesten ubrukelige). Dette kunne jeg tenkt meg annerledes: Plate og Polearms, det hadde gjort Conq til den råe classen, ellers er jeg stort sett fornøyd med hvordan Conq fungerer. Det kjekkeste med classen min er: Er ikke helt sikker, men den er utrolig morsom å spille. Utrolige fete Fatalities. General info. Name: Kimmii Lvl: 61 Realm: Wildsoul (PvP) Guild: The Dragonfell Tribe Terningkast spillet : 5 (stort potensiale men trenger mer improvements som FunC allerede holder på med) Terningkast classen : 6 Terningkast Grafikken: 6++ bare helt utrolig digg grafikk, gleder meg til DX10 Terningkast gameplay(opplevelsen, hvor kjekt det er etc (følelsen) : Melee og Fatalities er bare helt utrolig digg å få til.
viste19 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 *post for å legge tråden øverst på lista*
Bjonski Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg stemmer for at vi fortsetter med denne tråden; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=957999 Går jo ut på det samme.
viste19 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Skrevet 24. juni 2008 sikker mange sider bak ? jeg fant ikke noen. jaja same shit bryr meg ikke hvilken post det er i . syntes bare det er kjekt å lese hva andre syntes om sine classer
Meteora Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Dette er jo en tråd som går mer konkret på både klasser, og hva man føler om spillet. Dermed blir jo dette litt annerledes fra den andre tråden som bare går på hvilken klasse man spiller, her gis det mulighet til mer informasjon og meninger om spillet/klassen. Derfor har ikke jeg noe i mot denne tråden:) Tvert imot. Denne tråden er også fin for folk som meg som enda ikke har begynt å spille, kanskje velger jeg ikke barbarian likevel fordi flertallet har gitt uttrykk for at klassen ikke fungerer? Dette var bare et eksempel. Poenget er bare at flere kan dra nytte av denne tråden også
Hestvik Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg stemmer for at vi fortsetter med denne tråden; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=957999 Går jo ut på det samme. La nå fyren få ha tråden sin, den andre er jo i bunn og grunn kun en Poll. Og med denne tråden slipper vi oversvømmelse av tråder som :"Hvilken class skal jeg velge?" og "Barbarian eller Dark Templar?" Svarer på denne senere! Endret 24. juni 2008 av canavasman
Hestvik Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Class: Conqueror Jeg valgte denne classen fordi: Hadde gjort litt research på de forskjellige klassene, og uansett måtte det lande på en soldier klasse. Er ikke noe fan av magi og det "tullet" der. Med conqueror tåler du en del, og gjør god skade om du speccer riktig. Dette ser jeg frem til: Ser selvølgelig fram til alle raidene på lvl 80. Nye mobs som kommer etterhvert som bare blir morsommere og morsommere å drepe. Slik er det nå(På din level) Vel, nå er jeg på lvl 67 og grinder for tiden. Ikke fordi jeg må, men fordi jeg leter etter ett epic 2H i Atzels Approach. Det skal være der en plass, og jeg skal finne det!! Ellers har jeg 5-6 quester som ligger på vent i loggen, som jeg skal sette igang med når jeg tar en pause i letinga. Dette kunne jeg tenkt meg annerledes: Eneste jeg kunne tenkt meg som en forskjell på Conqueror klassen, er full plate. Ellers er jeg 100% fornøyd med klassen jeg valgte. Det kjekkeste med classen min er At den gjør kjempegod dps + at den tåler en hel del i def stance. Med min nåværende spec kan jeg ta på rundt 4-5 mobs som er ett par lvl høyere enn meg. Hvilke mobs er de verste for Conqueror klassen? Her er det det ingen tvil om at det er de forbanna casterne som slenger rundt lyn og flammer i ett sett på avstand. Feige idioter Spesielt når jeg er i kamp mot 3-4 andre, så kommer det en sorceror og sender avgårde lyn etter lyn. Ikke kan du løpe fra dem heller. Så de er uten tvil de verste for Conq klassen siden armbrystet ikke er noe til tess mens du er i kamp med andre. General info. Name: Azraille Lvl: 67 Realm: Ymir PvE Guild: Conans Royal Army Terningkast spillet : 10/10 Terningkast classen : 10/10 Terningkast Grafikken:10/10 Terningkast gameplay(opplevelsen, hvor kjekt det er etc (følelsen) : Genialt 10/10 Legg til mer ? Casters : -67 / 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå