Gå til innhold

Nokia E71 og E66 kommer i juli!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

E66 koster 4500 i butikk i Askim, der kan den kjøpes i morgen for de som er interessert, fra telefast.no får vi den for 3632,- inkl mva uten abo. Første sending er solgt, neste kommer 14.7.

 

Den var lynkjapp i menyene, akkurat som min 7 mnd gamle N82. Men kamera er ikke noe Carl Zeiss tror jeg, den nedturen takles som nevnt tidligere.

 

Vurderte også noe SE greier nye G- eller C serie, men tregheten i sonyericssontelefoner er som gamle N70 fra Nokia i forhold til nye N82 og E66. Hadde P1i en dag, det holdt!!

Lenke til kommentar

STeam6 sier under artikkelen: Nokia utvider E-serien.

 

Har kjøpt E66, utrolig skuffet over lydnivået i høyttaler, selv på maks volum er det håpløst å høre hva motparten sier med mindre det er et stille rom. Skal benytte angrefristen på dette.

 

Er dette noe som normalt løses med en software-oppdatering?

Eller er det en (permanent) hardware-feil?

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Noen her som har kjøpt telefonen E66 enda?

 

Jeg har den ved siden av meg, sammen med N82. Jeg valgte selv E66 som jobbmobil etter fritt valg blant alle mulige på dagens marked.

 

Masse ny funksjonalitet fra N82 i hvertfall med to forskjellige modus skjermer med bare et klikk. Superfast og fin slider.

 

Men skjermspareren er borte, holder man d-pad inne kommer detderimot opp en kjempeklokke.

Lenke til kommentar

Helt unødvendig etter min mening å installere noe annet enn det som er lagt inn, ja så koster det noen få kroner, men det er det verdt. Etter min mening er denne bedre enn både garmin og maggelan sine GPS'er. Har brukt den ene og alene og også sammen med andre GPS'er.

Jeg har testet og brukt den i Tyskland i sommer, rundt i Frankfurt blant annet, fungerte utmarket.

 

Må ikke forveksle 1. og 2 utgave av gps versjonen til Nokia, den andre er bare helt superbra.

 

Rå bra forhold og antenne innebygd er det på den. Minnekort, i hvertfall 8gb som står i min nå, riktignok kort for industriell bruk.

Lenke til kommentar
Noen her som har kjøpt telefonen E66 enda?

 

Jeg har den ved siden av meg, sammen med N82. Jeg valgte selv E66 som jobbmobil etter fritt valg blant alle mulige på dagens marked.

 

Masse ny funksjonalitet fra N82 i hvertfall med to forskjellige modus skjermer med bare et klikk. Superfast og fin slider.

 

Men skjermspareren er borte, holder man d-pad inne kommer detderimot opp en kjempeklokke.

Hvor "dårlig" er kameraet på 66 kontra N82

Lenke til kommentar
Noen her som har kjøpt telefonen E66 enda?

 

Jeg har den ved siden av meg, sammen med N82. Jeg valgte selv E66 som jobbmobil etter fritt valg blant alle mulige på dagens marked.

 

Masse ny funksjonalitet fra N82 i hvertfall med to forskjellige modus skjermer med bare et klikk. Superfast og fin slider.

 

Men skjermspareren er borte, holder man d-pad inne kommer detderimot opp en kjempeklokke.

Hvor "dårlig" er kameraet på 66 kontra N82

 

Kamera er nok noe bedre enn på N73, helt klart langt under N82 når lyset avtar. Dette er egentlig det eneste som gjør at jeg ikke selger min N82 ennå. Problemer med støv under display tror jeg ikke kommer på E66, den er svært kompakt, virker skikkelig solid. Supert tastatur som man kan skrive mail på.

Wlan og GPS er way over N95, tror antennen er plassert på toppen av telefonen.

Lenke til kommentar
SDMicro har jeg i min.. Stemmer det at jeg må logge på et nettverk/3g for å kunne bruke gps?

 

Ellers er jeg superfornøyd med telefonen :grin: , men kjøpte uten 3mnd nav lisens..

 

Hvordan er lyden i telefonen din? Sender min til Deltaservice i morgen, men bedt om å benytte meg av angrefristen uavhengig av hva de finner, utrolig skuffet over prod feil på denne serien, Nokia begynner å ha en skremmende dårlig byggekvalitet. N82 som jeg hadde knirket og peip, glasset ripet seg til komiske dimensjoner for ingenting, og nå en E66 med defekt høyttaler/mikrofon.. blir neppe mer Nokia. Med volum på maks er innringer hørbar i et stiille rom, men det er kraftig summing i høyttaler, når det ringer en ringetone vibrer hele telefonen av bassen og samtalemottaker hører ikke hva jeg sier. Nei, det er for dårlig.

Lenke til kommentar
Helt unødvendig etter min mening å installere noe annet enn det som er lagt inn, ja så koster det noen få kroner, men det er det verdt. Etter min mening er denne bedre enn både garmin og maggelan sine GPS'er. Har brukt den ene og alene og også sammen med andre GPS'er.

Jeg har testet og brukt den i Tyskland i sommer, rundt i Frankfurt blant annet, fungerte utmarket.

 

Må ikke forveksle 1. og 2 utgave av gps versjonen til Nokia, den andre er bare helt superbra.

 

Rå bra forhold og antenne innebygd er det på den. Minnekort, i hvertfall 8gb som står i min nå, riktignok kort for industriell bruk.

 

Er det E71 du refererer til her, eller E66?

Og, hvordan er nettilgangen og hvor rask er egenlig eposten (lik en vanlig laptop du har på kontoret?)?

Lenke til kommentar
Helt unødvendig etter min mening å installere noe annet enn det som er lagt inn, ja så koster det noen få kroner, men det er det verdt. Etter min mening er denne bedre enn både garmin og maggelan sine GPS'er. Har brukt den ene og alene og også sammen med andre GPS'er.

Jeg har testet og brukt den i Tyskland i sommer, rundt i Frankfurt blant annet, fungerte utmarket.

 

Må ikke forveksle 1. og 2 utgave av gps versjonen til Nokia, den andre er bare helt superbra.

 

Rå bra forhold og antenne innebygd er det på den. Minnekort, i hvertfall 8gb som står i min nå, riktignok kort for industriell bruk.

 

Er det E71 du refererer til her, eller E66?

Og, hvordan er nettilgangen og hvor rask er egenlig eposten (lik en vanlig laptop du har på kontoret?)?

 

 

Jeg har i flere poster skrevet at jeg har E66, så det er den jeg refererer til. Lyden i min er upåklagelig, minst like klar og sterk som N82'er.

 

Minnekortet kommer fra vår egen leverandør i tyskland, et demokort jeg fikk tilgang til. Ellers fungerer nok også sandisk 8gb slik det gjør på N82 tror jeg.

 

Netttilgang og E-post er akkurat som på kontoret, kommer inn med en gang om man ønsker dette, eller så kan den sjekke mail på intervaller.

 

Batteriet blir mekrbart bedre etter noen dagers bruk, som N82, min holder nå 2 hele dager, som min N82 gjør etter 8 måneders bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...