Gå til innhold

Nokia E71 og E66 kommer i juli!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det slike lys som blinker/varsler når du mottar sms/mail/tapte anrop osv på e71 (og e66) ??

Ser ut som 2 lamper i front på e71....

 

For dere som har e71, er skjermen raskt ripete? Jeg har lagt min elsk på ripefrie glass på telefonene jeg kjøper men ser ikke for meg at disse har det..

Lenke til kommentar

E66 er i butikk i Askim til 4500,- uten abo.

Tok en helt ny ut av esken og testet den litt.

 

Den virket rett og slett exklusiv med ståldeksler over store deler av telefonen. Hadde også en dummy av E71, ganske lekker den også.

Har lest litt rundt og sett at de som virkelig skriver fort faktisk foretrekker E66 framfor E71 grunnet det superdeilige tastaturet på den. De skriver akkurat like fort på begge to.

 

E66 er bestillt til meg nå ser jeg, 3632,- kom den på, inkludert 2gb minnekort og 3 mnd fri navigasjon.

 

Nå gleder jeg meg litt til å forhåpentligvis slippe støvproblemer som er under display på N82'en.

 

Testet GPS på E66 innendørs, fant satelitter på godt under minuttet.

 

Slideren virket helt rå!!! Superfast og fin med fjærmekanisme.

 

Kameraet blir sannsynligvis en nedtur da...........men det får gå, orker ikke en ny N82.

 

Eneste alternativ kunne vært HTC Touch pro som kommer i august en gang, men Nokia er Nokia, easy and simple to use.

Lenke til kommentar

Hvor fikk du den til 3632kr?(jeg syntes du skreiv(4500)

Var den virkelig pen? Jeg synes(fra bilder) at den ser grusom ut,at e71 ser mye bedre ut.........men men

Jeg så ei som solgte den på finn.no til 3200 i går kveld,anonnsen var borte i dag..

Men på prisguiden er den ikke inne noen plass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...