Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sitter man og skal ha seg TV som bursdagsgave til seg selv. Ser frem til å bestille Xbox kun på grunn av Forza også :p

Så til greia; Hvorfor er det så få som har mekka seg Xbox 360 Elite Forza-bulk? :(

Skulle hatt med en pakke med "alt" i, kontrollere og ladestasjon.

Skrevet

jeg har bare 20gb og greier meg helt fint. har bare installert forza3 da :p , måtte slette fm2, men har jo dvden enda.

I helgen blir det heldigvis litt gaming, har såvidt spilt litt siden forrige helg. Kanskje lage

Skrevet
Nei, det er klart - tenkte mer på pixelene jeg nå. :)

Jeg har null peiling på TV så å si :)

Pikslene er vel det minste problemet med den tven siden den har full hd. Ser jo bra ut den da. Men har ikke så altfor mye peiling på tv selv heller da

Skrevet
Tror heller jeg skal kjøpe TV først jeg da :p

Så litt på denne her, tror dere den "henger med" til Forza? :p

Ze TV

Tv'en funker utmerket den ;) Så dem hadde tilbus på Elprice også, på en Philips TV her. Kan også anbefale denne, siden jeg har den selv :)

Men de aller fleste tv'er duger godt nok.

Skrevet

Går det an å få kjøpt kode for xbox live på nett? Gidder ikke legge inn kredittkortinfo hos xbox pga satans styr med å få avsluttet abn.

Skrevet
Går det an å få kjøpt kode for xbox live på nett? Gidder ikke legge inn kredittkortinfo hos xbox pga satans styr med å få avsluttet abn.

ebay :)

er utrolige mange som gjør det, er mye billigere. bare husk å sjekk reputation til han/hun du kjøper fra så går det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...