Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ser man på som utroskap?


Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Nyttårsaften 2006/2007 var jeg på en ganske vill fest, i forhold til hva jeg er vant med. Dama mi klina med en annen jente opptil flere ganger, og jeg er ikke helt sikker på hva som foregikk da jeg tilfeldigvis så dem sammen nede i kjelleren. Lurer på om denne jenta kan ha klådd på dama mi, eller klussa med henne på andre måter.

 

Men greia er at senere på kvelden ble et par av jentene toppløse, og hun som klina med dama mi var en av dem. Jeg satt sammen med de to i sofaen og de klina igjen. Før jeg visste ordet av det tok jeg på puppene til denne jenta, eller den ene i hvert fall, men de to var såpass fulle at jeg er ganske trygg på at jeg er den eneste som vet/husker det. Jenta kan til og med ha trodd at det var dama mi som tok på henne. Jeg var rimelig full selv, men glemmer sjeldent.

 

Jeg føler selv at jeg har vært utro, og angrer på det jeg gjorde. Men hvordan er oppfatningene der ute? Er det jeg gjorde noe særlig verre enn det dama mi gjorde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med dama di om det da. Det vil variere fra person til person hva man egentlig ser på som utroskap. Etter min mening skjedde det ikke noe "skummelt", og ingen av dere var så uskyldige. Så hvis det er noe du tenker mye på, så synes jeg du skal ta det opp med dama di :) Ærlighet og åpenhet er viktig ;)

Lenke til kommentar

Ingen av delene er vel utroskap sånn som jeg ser det. Her varierer det jo fra person til person hvor grensen går. Er enig med resten her at klining er lengre oppe på "utro-stigen" enn litt klåing. Men hvis du syntes at å klå litt på en anen i veldig påvirket tilstand er utroskap så har du en noe strengere terskell en gjennomsnittet vil jeg tro.

 

Jeg skjønner ikke egentlig hvorfor men jeg hadde faktisk syntes det var MYE værre hvis hun klinte med en anen gutt enn med en jente.

Lenke til kommentar

utroskap er ganske så individuelt og du burde nok diskutere med dama di hvor dere vil sette grensene med utroskap. Det er viktig i alle forhold.

 

Selv så var jeg på fest sist fredag med dama mi og hun satt ved siden av meg med ei anna jente i fanget og klina. Jeg bare tafsa litt på begge to, drakk og var fornøyd :p

Lenke til kommentar

Som andre har sagt her, føler jag at dama di har vært mer utro enn du. Og siden hun holdt på sånn tror jeg ikke hun tar det ille opp at du tok på puppen til hun andre dama, vertfall ikke 1 1/2 år senere ;)

 

For meg så føler jeg at utroskap er alt som kunne såret din partner. Og dette er jo forskjellig fra par til par, hvor høyt man elsker og respekterer partenener sin og sånt. Personlig så synes jeg heftig flørting, selvom man ikke vil noe mer, nærmer seg utroskapsgrensen... Også hvis du er forelsket i noen andre samtidig som du er sammen med noen, ser jeg på som utroskap. Psysisk utroskap om du vil. Også selvfølgelig tafsing og alt sånt er utelukket... Også er det ikke alle som slår opp etter at partneren har hatt sex med noen andre. Dette kommer og ann på personen, hvor mye partner angrer, hvem den andre var og alt sånt. Gosh, utroskap er et stort tema :O

 

Worst case scenario er vel: Person A er sammen med person B men er forelsket i person C. A og C har sex opptil flere ganger over en periode. A og B har fortsatt et forhold lenge etter at A og C startet et. B vet selvfølgelig ingenting og A angrer ikke what so ever.

 

Anyways, trådstarter, tror du skal være trygg på at dama di ikke blir sur.

 

 

Beklager formuleringen min btw, er trøtt men får ikke sove :/

Lenke til kommentar

Vil ikke påstå at TS var utro. Etter min mening så var ikke damen hans det heller. Om dama mi hadde holdt på med en anne dame så hadde det vært helt greit for meg, jeg synes det er sexy! :)

 

Alle har forskjellige syn på utroskap. Selv er jeg i et forhold, og har vært det i et år snart. Jeg elsker fortsatt å flørte, selv om madammen ikke liker at jeg gjør det, så vet hun om det. Flørte er noe av det morsommeste jeg vet.

 

Utroskap tror jeg nesten at det må komme helt til heftig klining med motsatt kjønn. Et lite suss er ikke noe ille (men vil helst slippe å se det selvsagt).

Lenke til kommentar

Jeg mener som mange andre her at det var dama di som var mest utro. Hvis kjæresten min hadde tatt en annen jente på puppen ville jeg ikke blitt sur, men ville vel spurt hvorfor han følte han måtte det, men det ville blitt glemt fort ;)

Hvis dama di er bifil vil jeg kalle det utroskap, hvis hun er hetro så er det ikke noe å tenke på (nå spurte du vel ikke om det dama di gjorde var galt men :p )

Lenke til kommentar
Jeg føler heller at det er dama di som har vært "mest" utro. Hva er verst? Kline med en annen eller å ta på puppene? :p

Helt klart klining. Men må nok si at jeg ikke ville blitt spesielt glad om kjæresten min hadde klådd på andre jenter i tide og utide. Kommer helt ann på hvilken måte man klår på. Om det er ment som "tull" er det ikke noen big deal.

Lenke til kommentar
Helt klart klining. Men må nok si at jeg ikke ville blitt spesielt glad om kjæresten min hadde klådd på andre jenter i tide og utide. Kommer helt ann på hvilken måte man klår på. Om det er ment som "tull" er det ikke noen big deal.

 

Her igjen synes jeg det kommer ann på hvem kjæresten min "tulleklår" på. Er det en jente jeg overhodet ikke liker blir jeg nok lit sur. Men er det en veldig god venninne av meg tror jeg ikke jeg hadde brydd meg. Men hvis hun klådde tilbake hadde jeg vært skeptisk :/

Lenke til kommentar

Dette er så pass provoserende at jeg faktisk må svare.

 

Utroskap er noe man i et parforhold definerer seg i mellom.

 

I denne spesifikke saken, så vil jeg anta at begge deler var utroskap. Kliningen var utroskap helt til du så det og ikke sa noe og bare lot det skje. Du kunne i ettertid sagt i fra om at du ikke likte det du så og si at du ikke sa noe der og da for å ikke lage noen scene.

 

Antastingen din var utroskap og særdeles upassende hvis ikke jenta var i stand til å oppfatte at det var du som gjorde det eller gav deg klarsignal til å gjøre det. Det eneste formildende er at situasjonen var av en sånn karakter at man kan anta at her var snakk om noen uanstendige partyløver som gjerne blir med på litt av hvert.

 

Du burde nok nevnt det for dama di med en gang, og hadde hun blitt sint, så burde du bare avsluttet forholdet der og da. Jenta har ingen grunn til å tro at hun skal kline rundt med andre mennesker og at du bare skal sitte der og kjede deg.

 

Min anbefaling til deg, si i fra til jenta at du har litt dårlig samvittighet for at du kladda på puppene til en annen jente, men at situasjonen var av en slik art at du ikke klarte å holde deg. Eventuelt nevne at du ble så kåt av å se henne og den andre jenta kline osv. Om den andre jente klussa eller kladda på jenta di må du oxo bare legge bak deg. Tross alt har det gått lang tid og jeg regner med at dere har hatt det bra sammen siden det skjedde.

 

Jeg innrømmer at når man ser jenter kliner sammen, så tenker man som gutt trekant og oppfyllelse av fantasier man ellers bare drømmer om. Men hvis man som par ikke har snakket om dette sammen, så er det bare trist når det skjer og jeg ser ikke noen grunn at man som gutt skal tillate dette hvis ikke jenta man er sammen med godtar at man kliner med andre jenter selv.

 

Men er du så åpen at du aksepterer at jenta di kliner eventuelt har sex med andre jenter uten at du får delta eller reagerer på en negativ måte, så all kudos til deg.

 

Jeg personlig har en bifil søster som har valgt å leve sammen med en annen jente i over 8 år nå. Så for meg finnes det ikke noe som heter uskyldig klining mellom jenter. Hadde min kjære ment at hun skulle få lov til å kline med andre jenter når hun fester, men at jeg kun måtte kline med henne på fest så hadde jeg avsluttet det forholdet rimelig raskt.

 

Det er i allefall mine tanker om dette temaet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...