Kiwi-Kun Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 (endret) Heisann. jeg har ett problem med spillet ShadowRun. Jeg har en in game lag på ca ett sekund hvert tiende sekund jeg er in game. Kan noen forklare meg hva i all verden dette skyldes? Mine speccs er nedenfor. CPU: AMD Phenom quad core 9850 (2.5 Ghz), GPU: Nvidia Geforce 9800 GTX RAM: 4 GB 8500 Geil Black Dragon, Motherboard: Asus M3A32 MVP Deluxe, PSU: OCZ GameXstream 850 Watt. OS: Windows Vista Ultimate 32 bit Dette gjelder når jeg er i singleplayer. Endret 19. juni 2008 av Kiwi-Kun
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 syntes det høres ut som om du har et eller annet bakgrunnsprogramm som blokker linja til internett med jevne mellomrom......but thats just my 2 cents
Kiwi-Kun Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Vel. Det gjelder singleplayer. Skal vel ikke ha noe å si om jeg har problemer med nettet om jeg spiller singleplayer vel? =S Jeg har patchet ja.
Kiwi-Kun Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Kan noen være så snill å hjelpe meg? Jeg holder virkelig på å bli gal her!
Kiwi-Kun Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Jeg har nå funnet ut at hvis jeg logger av LIVE så slutter laggen. Men det medfører jo at jeg ikke kan spille online. Nå vil jeg virkelig ha hjelp.
PantZman Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Bruker du trådløs internett? Bruker du ikke windows eget program for trådløs nettverk så deaktiver det. Prøv dette: Kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Tjenester -> Wireless Zero Configuration (ligger ganske langt nede) Der skifter du Oppstartstypen til Deaktivert og så trykker du på Stopp knappen under.
Kiwi-Kun Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Med live så mener jeg in game "XboX live", Ikke Windows Live messenger. Mener da ikke at jeg bruker XboX, men at jeg bruker PC.
Bata Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Du spiller ENSPILLER med forsinkelse på nett? Hæh? Du trenger live for multiplayer og har ca. 1000MS ping, men det er ENSPILLER?
Kiwi-Kun Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 Enkelt forklart så har jeg en spike hvert tiende sekund HVIS jeg er logget inn på LIVE. Det gjelder hele tiden når jeg er inne i spillet. Selv på menyen, men jeg har enda ikke fått prøvd flerspiller modus da jeg ikke har fått opp noen servere. Logger jeg ut av live så kan jeg spille enspiller modus uten lag.
Brede_Skapstroppen Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 bare en liten tanke her...... du får ikke opp noen servere, lag spikes når LIVE er aktivisert, du trenger LIVE for å komme inn i multiplayer.........Trur jeg ville sjekket at ikke en eller annen Firewall blokker LIVE'en din. Live blir jo da et bakgrunnsprogram som sliter, og det kan godt være at spillet/Live driver å linker til nettet innimellom selv om du ikke spiller online.
Kiwi-Kun Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 Deaktiverte både avast og windows firewall. Problemet vedvarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå