Gå til innhold

AoC: Hva skulle du ønske Funcom skal legge inn i spillet?


Anbefalte innlegg

Her skal du skrive hva du syns Funcom skal legge inn i spillet i løpet av 1/2 år eller 1 til 2 år!

 

Mine:

 

* Slette massevis av bugs og småfeil (de holder jo på med det nå :D).

 

* Gjøre som at Rhinoen og Mmmuten rir/går fortere.

 

* Legge inn mye mye mye mer items.

 

* Flere quests på night mode.

 

* Legge inn DirectX 10 fortest mulig.

 

* Litt flere bakgrunner på inloggingen (er nå bare 3-4).

 

* Ikke så mange nivå 50 items med en gang.

 

* Litt flere nivå 1-10 items i Tortage beach.

 

Nå er det din tur! ;)

Endret av fantomena
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her skal du skrive hva du syns Funcom skal legge inn i spillet i løpet av 1/2 år eller 1 til 2 år!

 

Mine:

 

* Reputation (det var artig i WoW). Som eks: om du er en Stygian så kan du ta reputations i Aquilonia (landet). IDIOT? :p

 

* Slette massevis av bugs og småfeil (de holder jo på med det nå :D). Selvfølgelig...

 

* Gjøre som at Rhinoen og Mmmuten rir/går fortere. Det finnes hest...

 

* Legge inn mye mye mye mer items. Det er allerede planlagt en slik patch?

 

* Flere quests på night mode. Gå tilbake til daily-mode, masse quests der...

 

* Legge inn DirectX 10 fortest mulig. Det skjer når det skjer...

 

* Litt flere bakgrunner på inloggingen (er nå bare 3-4). Dette har absolutt ingen ting å si for de aller fleste...

 

* Ikke så mange nivå 50 items med en gang. Lær deg hvordan dette fungerer. Karakteren din kan ikke bruke diverse typer våpen før den har nådd lvl 50.

 

* Litt flere nivå 1-10 items i Tortage beach. Du er lvl 10 innen 1 time...

 

Nå er det din tur! ;)

 

Spill spillet med en karakter til over lvl 10? Vil bare tipse om at det går ann å lese litt rundt alle tingene du har nevnt før du lager en slik post ;) Jeg vet dette svaret er unødvendig, men igjen, det er også førsteposten skal jeg være helt ærlig.

Lenke til kommentar

Reputation er noe funcom har sakt at de aldri vil adde, og godt er det.

 

Ang lv 50 items, mange våpen kan først brukes av din char i lv 50. Så selv om en annen klasse kan bruke den i lv 10 står det 50 for deg, siden du ikke lærer å bruke det før 50.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Jeg vil ha flere mounts.. Men, Funcom har snakket om å legge til en kamel, så det kommer sikkert om ikke så lenge. Håper bare de ikke legger til noen flying mounts!

 

Jeg hadde også likt litt flere armors, og da spesielt til casters. Føler at velig mange springer rundt i lange dresser som enten er røde, eller blå..

 

Ranged wands eller staffs til demonologists og necros hadde også vært kult.

Lenke til kommentar
Her skal du skrive hva du syns Funcom skal legge inn i spillet i løpet av 1/2 år eller 1 til 2 år!

 

Har ikke du nettopp fått spillet? Dine krav er jo latterlige. flere items 1-10? hva er vits? du vokser jo ut av det før du kan si Jesus.

 

Du skal ikke sitte å se på bakgrunne til loginscreen hele dagen. Klikk på LOGIN.

Night Mode er historie, historie kan ikke fikles med = ikke flere quests.

 

Hvorfor skal ikke lvl 50 få flere items enn lvl 10? level 50 er faktisk litt lengre ut i spillet, og alt tar _litt_ lengre tid enn lvl 10..

Lenke til kommentar

* Ingame betting. Sett penger på f.eks premier league og få odds på gullet ditt.

* Raid/Group poker, for de stundene man står å venter på han som bare må få kjeft på sytinga til kona/barna før man får fortsatt raidet/pvp.

* Ingame mp3spiller/Winamp/Mediamonkey kontroller.

* Bedre theorycraft forklaring på feats og attributter og bedre forklart hvordan forskjellige spells fungerer.

* LFG/LFM channel. Fint med søke verktøy, men folk bruker aldri sånt og det kommer ikke til å endre seg med det første. Det hadde vært fint med filter i denne kanalen, slik at man selv kan sette opp hva man vil se f.eks stikkord "78+" "Oasis" "Onyx" etc. Smartere folk finner sikkert på smartere filter.

* Begrensning på gathering skills. Jeg syntes vi burde ha max 2 gathering skills pr toon, f.eks Woodcutter og Prospector, så får man ikke fått mer.

* Bedre pet control, muligheter for f.eks "Stay", "Attack on sight".

* Bedre pet actionbar, greit nok at den skal være liten, men come on...

* Gjør det meste av guien flyttbar og slik at man kan velge retninger på den.

* Fjern minimap/gjør det mulig å fjerne. Hva skal man med det når det vanlige kartet kan skaleres og "er bedre"?

* Gi alle bosser loot, men ikke gi alle blue drop hver gang. Det er utrolig skuffende å drepe "bosser" i dungeons og ikke få loot halvparten av tiden. Hadde vært greit å få grønn 90% av tiden men så glimter bossen til med en rare blå loot en sjelden gang.

* Fler minigames, group king of the hill f.eks. Eller Zone controlling. Plagued tag (hvert lag starter med en spiller som har en sykdom som smitter det andre laget, men også sakte men sikkert dreper spilleren uten at noen får gjort noe med det og så er det siste mann som smitter flest som vinner eller om et helt lag blir smittet så taper de).

* Utrolig sjeldne ressursnoder for å skape world pvp, man får et par ressurser hver time, og det finnes bare 1 node pr instance i en spesiell sone, en guild må da stå å beskytte ressursen i tilfelle noen andre kommer og prøver å ta over noden. Igjen, smartere folk kommer med bedre løsninger enn jeg kommer med.

* Dyeing(?) muligheten til å farge klær osv etter som man selv vil, kanskje som et eget craft, da selvfølgelig ikke neon blå osv men mer naturlige farger osv.

 

* Buff necro med Death Coil wannabe spell.

Lenke til kommentar

Jeg har bare ett ønske for spillet og det er at de rewamper 'dodge systemet' til noe alá Unreal Tournament 99. Altså en MYE raskere dodge og at når man faktisk dodga så dodga man slaga til andre players.

Det ville hvartfall gitt meg en svært god fordel mot andre players (trofast UT99 fan), og jeg er ganske sikker på at som i duell med meele classes at jeg kunne banka players 30 - 40 lv'er over meg.

Det hadde målt skills på et høyt nivå, dog det hadde vel etterhvert sett ut som alle har 'makk i rævva' og hadde sett ganske urealistisk ut.

Slik dodgen er nå er den ganske ubrukelig. Spesielt PvE og bakoverdodge.

Lenke til kommentar
Kan noen si meg hva reputation er?

 

Reputation er noe fra world of warcraft. Oversatt: Rykte. For å få enkelte fordeler i spillet hos diverse datafigurer der, sånn som bedre våpen og rustning eller muligheten til å spille i ekstra krevende fangehuler, så må man samle rykte-poeng. Dette gjør man med å repetere diverse ting over lang tid, f.eks. å drepe spesielle typer monster i spillet som er fiendene til de datafigurene man vil ha godt rykte hos. Dette er veldig repetativt, monotont, tålmodighetskrevende og kjedelig.

------------------------------

 

Jeg ønsker meg flere soner i aoc, større soner, mer å utforske, mer frihetsfølelse. Sammenhengende soner om dette er mulig.

Lenke til kommentar

-Flere soner lvl 30+. Valgmulighet er en fin bil.

 

-Itemization. Forferdelig lite variasjon i armor akkurat nå. Trenger ikke ørten forskjellige sett til enhver lvl, men det går an med en mellomting...

 

-En drøss med gruppedungeons (ala Sanctum) jevnt fordelt mellom lvl 20 og 80. Er forferdelig mye singleplayer mentalitet på spillutviklere om dagen. Greit at alt kan soloes, men gi nå for pokker valgmuligheter (nok en gang)

 

og selvsagt

 

-Kraftig nerf av alle klasser jeg ikke spiller... :p

 

(og kommer FC med reputation grind så slutter jeg på flekken!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...