Gå til innhold

Ny video! Star Wars: The Force Unleashed!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så denne for noen dager siden. Helt rått med tanke på å være en ekte Star Wars fan av spillene, men forvarer ennå ikke at Lucas Arts dropper PC. ;)

Skrevet

Ser ut som jeg må få skaffa meg dette til PS3 ja, så ganske rått ut og har alltid vært stor fan av Star Wars filmene så. Men eneste SW spill jeg har prøvd er Star Wars Racer.

Skrevet
... men forvarer ennå ikke at Lucas Arts dropper PC. ;)

Damn! Hvorfor?!

Jeg hadde kjøpt dette tvert på PC - obligatorisk for alle Star Wars-fans.

Skrevet

Dette ser ut til å bli det råeste spillet på lenge. Er ikke veldig fan av Star Wars, men elsker spillene og noen av filmene, men dette ser ut til å bli helt rått. Utrolig at spillet ikke har fått mer oppmerksomhet på forumet.

Skrevet

åja de har droppet PC versjonen?

da bestemte de seg for meg, da blir det ikke til at jeg kjøper det =/ orker ikke sitte å game nye spill på en sugen wii. hadde heller ikke kommet til å kjøpt det til xbox360 eller ps3 heller, hater å game slike spill på konsoll...

jeg som gledet meg =(

Skrevet
åja de har droppet PC versjonen?

da bestemte de seg for meg, da blir det ikke til at jeg kjøper det =/ orker ikke sitte å game nye spill på en sugen wii. hadde heller ikke kommet til å kjøpt det til xbox360 eller ps3 heller, hater å game slike spill på konsoll...

hatet det selv i alle år.. men etter at jeg kjøpte ps3 har jeg sakte men sikkert blitt mer og mer glad i det... 46" tv + surroundanlegg knuser hvertfall opplevelsen av å spille på pc..

Selv om jeg selvsagt savner mus og tastatur..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...