Gå til innhold

Har du noen "tvangstanker" eller "fobier"?


Rebellen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, man har ikke vært lenge på denne planeten om man ikke har hatt en edderkopp på kroppen. Har hatt det flere ganger sjøl, og man får seg en fin work-out i håp om å få rista den av seg ved og hoppe villt rundt, skrike, riste og løpe :cool:

Edderkopper er ikke farlige da :roll: . Det er ingenting å være redd for.

 

Veps derimot, huff, plutselig sitter'n på maten din. Høyder er også noe en må passe seg for.

 

Edderkopper er forferdelig.

Veps har jeg ikke noe problem med. Jeg og faren min er de eneste som greier å sitte i ro hvis det er en veps i nærheten i familien min.

Lenke til kommentar

Når jeg kjører bilen min har jeg kun lov å ha på volum, 4,8,12,16,17,20 og 21..

 

Hvis jegg sitter for meg selv og tenker burde kanskje ha sjekka om jeg slo av komfyren, så tenker jeg nei, veit jo at jeg gjorde det.. Da igjen har jeg jo allerede tenkt det, så da må jeg gjøre det.. Samme problem har jeg hvis jeg går på gata, tenker faen mobilen min, har jeg den på meg ? ja, kjenner jo det, hmm allerde tenkt at jeg må sjekke, så må sjekke..

 

Hvis jeg skal gå inn i mørke rom i huset mitt, hvor jeg vet hvor lysbryteren er må jeg snike inn hånda mellom døra og veggen for å slå på lyset, helst sånn at det gjør litt vondt pga det er så trangt.

 

Har sikkert noen andre ting jeg ikke kommer på akkurat nå...

Lenke til kommentar

Har en veldig sterk fobi for insekter, og spesielt edderkopper, vist de kommer på meg klikker jeg totalt uansett hvor jeg er og uansett hvem jeg er i sammens med.

 

Ellers har jeg en del tvangstanker:

 

Sjekker kjøleskapet veldig ofte, fordiom jeg ikke skal ha noe

Må alltid ha volumet på ting på 10,15, 20, 25 osv osv

MÅ og da mener jeg MÅ se på noe når jeg spiser, film, en serie eller noe lignende

MÅ se noe på tv o.l. før jeg legger meg, i tillegg til at jeg absolutt må lese på noe

Skyller bestandig glasset jeg tar rent ut av skapet før jeg har noe i det

Folden på dopapiret må alltid henge mot veggen, ikke fra veggen

Sitter ofte og kjenner på skjegget mitt når jeg ser på film, hører på læreren på skolen osv

 

Og det er nok noe til som jeg ikke kommer på i farten.

Lenke til kommentar

Har ikke den lyktestolpendilla, men når jeg sitter på i bil så må jeg krølle tærne hver gang jeg passerer en skygge fra et tre eller lignende.

 

Må alltid ha på radioen på sånn "sleep" når jeg går og legger meg. Sliter med å få sove når jeg ikke har radio (hvis jeg ikke er helt utmatta da :p).

Jeg MÅ høre på P4 uansett hvor jævelig programmet er LOL. (Selv om de fleste programmene er bra da :p) Dvs, sovner noen ganger til reprisen på "sytten tretti" som går fra klokka 1 om natta :p

Går ofte og sjekker kjøleskapet ja...

Misliker å spørre betjeningen i butikk om hjelp

Takler edderkopper fint om jeg har kontroll, tar dem gjerne opp for å hive dem ut døra, spesielt om det er andre personer rundt meg, er jeg alene kvier jeg meg litt. Hvis jeg finner dem på rommet mitt må jeg alltid ta en saks eller lignende for å drepe dem.

Når jeg kjeder meg som mest, gjerne når jeg venter på noe så må jeg alltid sitte å "gni/rubbe" neglene mine mot hverandre sånn at de lager litt lyd. Snodig nok så føles de mye glattere etterpå også. OBS: Må ikke prøves da det er avhengighetsskapende :p

Lenke til kommentar
Har ikke den lyktestolpendilla, men når jeg sitter på i bil så må jeg krølle tærne hver gang jeg passerer en skygge fra et tre eller lignende.

Jeg har noe lignende jeg ogsaa. Hver gang jeg er inne i en skygge som dekker hele bilen, eller er i mellom to lyktestolper maa jeg knipe haanda hardt sammen.

 

og jeg maa ha volumet paa tv paa et rundt tall

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mp3 MÅ i høgre lomme og ledninga MÅ krysse bryste, mobil i venstre :p

Mobben må liggen med skjermen ned på bordet etc. ellers liggikje den i vater, mp3'en må og ligge rett ved sida av den, med skjermen NED :yes:

 

Når eg va liten å bygga lego, MÅTTE absolutt alt være 100% symmetrisk :roll:

 

Ikkje glad i å gå i store bya.. svært dårlig retningssans..

 

I tillegg litt 'lyktestolpe' tvangstanka :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...