Gå til innhold

Har du noen "tvangstanker" eller "fobier"?


Rebellen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet bare at jeg har jævlig dårlig hukommelse. Når jeg foreksempel dusjer, så kanskje 5-10 sekunder etter jeg har hatt på såpe, begynner jeg å tenke om jeg har hatt på meg såpe eller ikke. Husker det bare ikke. Ender med at jeg gjør det en gang til.

 

Samme med meg også. Jeg roter og surrer med alt. Det hender at jeg såper meg inn flere ganger. Er også veldig ofte at jeg skal en plass og hente noe, men når jeg kommer dit husker jeg ikke alt. Får også sjeldent med meg hele beskjeder. Får beskjed om å sette noe i garasjen og ta med noe annet inn. Setter fra meg noe i garasjen, men får ikke med meg at jeg skulle ta med noe annet inn.

Lenke til kommentar

Jeg har vell kanskje litt høydeskrekk, ellers er det ikke noen spesielle fobier.

 

Men jeg føler jeg har en del tvangstanker, slik som mange andre at jeg alltid må skylle glasset før jeg bruker det. Når jeg pusser tennene gjør jeg dette i en bestemt rekkefølge og en bestemt tid:p Men er vell ikke så negativt siden jeg pusser godt!

 

Har og slik at jeg alltid må sjekke om jeg har gjort/ting er lukket tusen ganger! Slik som å låse døren, om elektriske ting er på før jeg legger meg. Dette er noe jeg synest er irriterende:/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Har funnet ut at jeg er veldig redd for å ringe til folk jeg ikke kjenner. Da mener jeg gjerne leger, frisører, osv. I går skulle jeg ringe en tannlege. Ble sittende og se på telefonen i en halvtime.

Har det også slik, utsetter det eller prøver å få andre til å ringe for meg om det er mulig. x)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Kom på en her: Jeg sier alltid "Hva", "Hæ" eller lignende når noen prøver å si meg noe, uansett om jeg hørte hva h*n sa eller ikke.

 

- Så du 24 i går, Lars?

- Hva?... Ja, det var en sykt bra episode!

 

Har akkurat det samme:p Meget irriterende!

Me2, tror det er veldig mange som har det sånn, virker i alle fall sånn på mange jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Kom på en her: Jeg sier alltid "Hva", "Hæ" eller lignende når noen prøver å si meg noe, uansett om jeg hørte hva h*n sa eller ikke.

 

- Så du 24 i går, Lars?

- Hva?... Ja, det var en sykt bra episode!

 

Har akkurat det samme:p Meget irriterende!

Me2, tror det er veldig mange som har det sånn, virker i alle fall sånn på mange jeg kjenner.

Det er så vanvittig irriterende når folk gjør det.. seriøst.. hvis folk sier "hæ" når jeg har sagt noe svarer jeg konsekvent med å gjenta _hele_ setningen nøyaktig slik jeg sa den sist, bare for å understreke at jeg er irritert. Som oftest lærer folk ganske kjapt å ta seg sammen da. ;)

 

Mine "tvangsvaner":

- "Må" legge meg før midnatt. Er jo egentlig ganske greit siden jeg må tidlig opp om morgenen, men allikevel..

- Hopper 3x før jeg legger meg. :D

 

Det var vel det.. ganske snålt dog. Aner ikke hvor det kommer fra!

Endret av Fjonisen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...