Gå til innhold

Resette feats - stiger prisen for hver gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heu!

Jeg bare lurte på om det var slik som i WOW, at prisen for å resette feats blir høyere og høyere for hver gang? Hvor mye er max-prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit, det er jo alt for mye! Jeg har nå nesten 15S, og det er dritmye for min del, jeg er lvl 31 og har solgt alt jeg kommer over.

Forresten, jeg er lvl 31 POM, og lurer på når jeg bør begynne å specce feats?

Skrevet

burde begynne å specce feats med engang du får muligheten til det, menigsløst å fly rundt uten feats da dette hjelper deg ganske mye.

Bare finn ut hva som er bra for en POM også setter du feats i det.

Skrevet

Er ei sånn kjerring inni byen nesten nede ved brygga. Jeg klarer ikke forklare bedre enn det.

Koster spenn og endre på skillsa også.. Måtte ha noe mer climbing skills her om dagen på en quest så nå sitter jeg med 500 i climbing og null på masse annet. Hakke råd til og fikse opp igjen. Nå koster det 50 sølv.

Jeg som hadde spart som en gris de siste ukene for og få råd til mount... Nå er alt borte :cry:

Er lvl 48 og har enda ikke klart og få en gull. Jeg har loota og solgt alt i det siste. Nå har jeg 78 sølv og ikke f om jeg bruker dem på og rette opp skillsa igjen ;)

Skrevet

Tips til deg Mekkern. Da du kommer over level 50 begynner det å bli en god del bedre pengemessig. Vendor items fra mobs går for mellom 4-5copper. Dropper også fra rundt 8-12 copper pr mob. Merket en stor forskjell fra 50 og opp faktisk. :)

Skrevet
Er ei sånn kjerring inni byen nesten nede ved brygga. Jeg klarer ikke forklare bedre enn det.

Koster spenn og endre på skillsa også.. Måtte ha noe mer climbing skills her om dagen på en quest så nå sitter jeg med 500 i climbing og null på masse annet. Hakke råd til og fikse opp igjen. Nå koster det 50 sølv.

Jeg som hadde spart som en gris de siste ukene for og få råd til mount... Nå er alt borte :cry:

Er lvl 48 og har enda ikke klart og få en gull. Jeg har loota og solgt alt i det siste. Nå har jeg 78 sølv og ikke f om jeg bruker dem på og rette opp skillsa igjen ;)

Hvem går man til for å få respecca skillsa ? sliter med dette selv men har dårlig med cash da

Skrevet

Hold musa over så står det. Hold in alt og høyre museknapp eller hva det var..

OBS det koster spenn. Har hørt flere si at det er gratis, men hos meg koster det nå 50 sølv og før det forsvant det en del sølv jeg lurte på hvor f tok veien.. :p

Skrevet
Hvem går man til for å få respecca skillsa ? sliter med dette selv men har dårlig med cash da

Alt+venstre klikk. Det står i tool tip'et når du tar musa over skillen. Ctrl + venstre klikk putter maks skills points i skillen, så slipper man å klikke seg i hjel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...