Gå til innhold

Fotodugnad #4: Norge ved Sommersolverv


Anbefalte innlegg

Diskusjonen er godt i gang ser jeg. Kan kanskje være en ide med et par presiseringer.

 

1. Tanken er å få flest mulig med å "forevige" Norge på et gitt tidspunkt. Hva du tar bilde av er opp til deg. Det eneste er at du skal bildet så nærme kl 23:59 som mulig. Jeg vil ikke bråke om dere bommer med et par minutter fra eller til.

 

2. Som sagt, de med analogt utstyr har lørdag+mandag dagtid til å få fremkalt filmen(e) sine.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*kremt* Og hva med oss som er i Disneyland på det aktuelle tidspunktet..? Ikke akkurat hverken Norge eller Kansas.

 

Jeg er ikke sikker på om jeg rekker digital deadline heller, siden jeg vet lite om nett-tilgangen der.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
*kremt* Og hva med oss som er i Disneyland på det aktuelle tidspunktet..? Ikke akkurat hverken Norge eller Kansas.

 

Jeg er ikke sikker på om jeg rekker digital deadline heller, siden jeg vet lite om nett-tilgangen der.

Ettersom jeg i min iver skrev "Norge ved Sommersolverv", så diskvalifiserte jeg dessverre alle som er utaskjærs. Så du får heller kose deg med familien (og Toto) sammen med Donald og Mikke.

 

Tom

Lenke til kommentar

Dette skal jo bli morro... Lurer litt på om jeg skal prøve med 60 sek lukker og få med meg hele 23.59 eller om jeg skal prøve å knipse så mange så mulig for å se om noe blir bra..... hm.... dilemma... :p

Tok noen bilder av soloppgangen på søndag morgen kl 5... ble ganske fete. dessverre blir det lite soloppgang kl 23.59 her hvor jeg bor, men skal ikke se bort i fra at noe lys treffer brikka for det om :)

Lenke til kommentar

Hei folkens, har vist bæsja litt på leggen her. Sommersolverv er kl.: 23:59 UTC. Det er ikke 23.59 norsk tid, men kl. 01:59 ...

 

Da er det vel kanskje en del av dere som koser med puta (eller noen kjær) istedet for å være ute å fotografere?

 

Mitt forslag er at man sikter seg inn på å ta bildet så tett opp mot tidspunktet som mulig men at vi godtar bilder tatt tidligere. Fra f.eks. 23.59 norsk tid.

 

Noen innspill ?

 

Tom

Lenke til kommentar
...Lurer litt på om jeg skal prøve med 60 sek lukker og få med meg hele 23.59...

Hadde samme planen, men jeg begynner å tvile på om det er mulig å få så lang lukkertid siden det er såpass lyst som det er.

 

 

Hei folkens, har vist bæsja litt på leggen her. Sommersolverv er kl.: 23:59 UTC. Det er ikke 23.59 norsk tid, men kl. 01:59 ...

 

Da er det vel kanskje en del av dere som koser med puta (eller noen kjær) istedet for å være ute å fotografere?

 

Mitt forslag er at man sikter seg inn på å ta bildet så tett opp mot tidspunktet som mulig men at vi godtar bilder tatt tidligere. Fra f.eks. 23.59 norsk tid.

 

Noen innspill ?

 

Tom

Det eller at man velger å ta bildet enten 23:59 eller 01:59.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...