Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstegangsbil til jente


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes jenter passer i en Celica eller MR2, jeg vet ikke hvorfor men det er min mening. Er en jente på skolen som har en rød MR2..uff :)

 

MR2: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde

(hvit farge, men den bilen er garantert i god stand, kun 2 eiere med full historikk fra Toyota + mye mer)

 

Celica: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde

 

Celica: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde

Lenke til kommentar
Synes jenter passer i en Celica eller MR2, jeg vet ikke hvorfor men det er min mening. Er en jente på skolen som har en rød MR2..uff :)

 

For mitt vedkommende kjører drømmejenta en slik bil, men det er vel ikke alle som har ambisjoner om å bli det.

 

Magnum liker damer med stil merker jeg :thumbup: Personlig syns jeg denne bilen er ganske snasen. Drar litt på årene men fortsatt lekker i mine øyne.

OT: Utrolig hvor mange svar en jente får på noen timer i forhold til en hvilken som helst gutt :p

Lenke til kommentar
Nei.

Motor gått 75000 står det.

Ellers ser det ut som den har blitt tatt vare på, så det er ingen grunn til at den skal være dårligere enn en bil som har gått 150-200k.

 

Men bilen har jo gått 290 000km, så man merker det nok i understelll osv. Jeg ville ikke satset på den bilen iallefall, byttet motor eller ikke.

Lenke til kommentar
Nei.

Motor gått 75000 står det.

Ellers ser det ut som den har blitt tatt vare på, så det er ingen grunn til at den skal være dårligere enn en bil som har gått 150-200k.

 

Men bilen har jo gått 290 000km, så man merker det nok i understelll osv. Jeg ville ikke satset på den bilen iallefall, byttet motor eller ikke.

 

Ene bilen min er gått 270 000, og da jeg var inne på verksted for å ta 4-hjulskontroll, kommenterte de at det var mange år siden de hadde sett en sånn bil med så beine hjulvinkler.

Slitasjen på understellet går utover foringer og kuler. Etter 290 000 er nok det meste skiftet både en og to ganger.

 

Jeg har en 5-serie som har gått et sted mellom 300 000 og 400 000. Jeg merker ikke noen forskjell på kjøreegenskapene mellom den og den andre 5-serien med 217 000 på telleren.

 

Se på bilens tilstand. Det er bilen man skal kjøre, ikke kilometerstanden.

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar

Uansett, når denne BMW'en med foreløpig 290 000 km på telleren kanskje skal selges videre om noen år vil den være verdt null og niks. Å kjøpe en bil som har gått så langt vil jeg påstå er å kaste penger ut av vinduet, til tross for hvor bra den måtte føles.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...