Gå til innhold

Fikk endelig AKG K518DJ i posten igår, men ble skadet bare 15 min senere=/


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, så mottok jeg pakken igår, og da jeg åpnet opp pakken og skulle justere størrelsen på hodetelefonene så var det noe "rart" med den venstre justeringsmekanismen, den satt hardere fast enn den til høyre. Jeg tenke ikke stort over det, enn at det sikkert bare var noe smått. Det gikk ann å dra den ut/gjøre den større, men så hadde det seg slik at da jeg skulle minske de igjen, så satt den til venstre omtrent helt fast, så selvfølgelig brukte jeg litt mer krefter enn det normalt trengs (ikke ta meg feil, jeg tok ikke helt av, bare dyttet litt hardere) - og vips så hørte jeg et lite klikk, og da kom det et lite "brudd" på venstre klokkeholder=( Det er ikke det store det er snakk om, og det er mulig å bruke de.. men alikevel er det ganske kjipt at det allerede skjer noe tull bare etter et par minutter.

 

Jeg gikk til selve butikken på Møllergata, men fikk ikke stor hjelp der, fikk bare beskjed om å sende de tilbake til der de ble sendt fra (Trondheim). Og jeg rinte til Trondheim da jeg kom hjem, men han mente at jeg måtte bruke angreskjemaet som jeg fikk i pakken (noe som jeg faktisk ikke fikk) og masse annet som forvirret meg. Dette er første gang jeg skal returnere en vare til en nettbutikk, så er ganske usikker på selve framgangsmåten osv.

 

Så derfor henveder jeg meg til dere, hvor jeg håper det blir litt klarere for hva jeg må gjøre=P Har noen erfart returnering av varer til en nettbutikk, som kunne fortelle meg hvordan det foregår?

Vil dette dekke garantien eller lignende, med tanke på at jeg bare hadde varen i noen minutter?

Og ikke minst, vil det ta lang tid å få sendt nye hodetelefoner? Skal reise om to uker skjønner dere..

 

Takker på forhånd!

post-51236-1213205607_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...