RambaZamba Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Hei, er det stemning for en fotowalk i helga ? Det er meldt mildere væt. Kansje det finns noe fint isformasjoner noe plass ?
Yngvardo Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Heia! RambaZamba og jeg har lyst på en fotodag i morra lørdag. Enten en tur i Hansbakkfjæra/Grilstad, eller til Klæbu/Moodden , kanskje det er noen fine isformasjoner der? Flere som har lyst å bli med?
Yngvardo Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar HelenaN skrev (4 timer siden): Har gjerne fototreff den her helga. Ah Helena, jeg så ikke at du hadde spurt om fototreff før nå! 🤗
HelenaN Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Hei! Höres ut som et bra forslag! Ikke mötes för kl 11 om det er ok for dere. Håper at jeg kan få skyss av dere.
RambaZamba Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Ja kl11:00 passer bra. Hva med en tur til Stormorfossen?
Yngvardo Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Helena og Hagen: Jeg har sendt dere en gruppechat på Messenger.
Yngvardo Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Bildetråd fra Stormorfossen: https://www.diskusjon.no/topic/1957424-bildetråd-stormorfossen-i-skaun-311-26/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå