Yngvardo Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Vi fikk oss en kald men fin tur! Mye is i fossen og elva. Jeg fomlet for mye med knappene på Fujien min, og jeg oppdaget når jeg kom hjem at jeg hadde jeg tatt bilder i rein JPG med en håpløs "Hollywood Nights" oppskrift halve dagen.. Jeg har nå likevel prøvd å få til noe presentabelt av miseren.. 😁 Har nå slettet alle tredjepartsoppskrifter fra kameraet, og i tillegg deaktivert den dumme knappen som aktiverte dem! #1 #2 #3 #4 #5 #6 1
RambaZamba Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar WOW, du har tatt helt fantastiske bilder !!! For min del fungerte det ikke så bra med kjedelig lys og kamera uten IBIS. Skal ta med Olympus neste gang. Jeg tror vi må komme tilbake til dette fossen på en solrik sommerkvell med påfølgende grilling i hytten. Mine favoritter: Yngve 2,4,5,6 1 2 3 4 5 6 7 Iphone 8 iphone 9 10 1
HelenaN Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar Så fine bilder dere tatt! 😊 Jeg har ikke bilder å poste, men takk for en meget hyggelig tur med dere!
harrystyles7117 Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar On 2/6/2026 at 4:42 AM, RambaZamba said: WOW, du har tatt helt fantastiske bilder !!! For min del fungerte det ikke så bra med kjedelig lys og kamera uten IBIS. Skal ta med Olympus neste gang. Jeg tror vi må komme tilbake til dette fossen på en solrik sommerkvell med påfølgende grilling i hytten. Mine favoritter: Yngve 2,4,5,6 1 2 3 4 5 6 7 Iphone 8 iphone 9 10. Papa's Games Uff, den svien kjenner jeg på langvei! Det er baksiden av medaljen med Fuji-systemet; det er så gøy å skru på knappene at man plutselig står der med 'Hollywood Nights' i dagslys. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå