Jump to content
PlaCBo

Fototreff i Trondheim

Recommended Posts

Hvis vi ikke får til fototreff imorgen kanskje vi kan prøve med nesten helg? Hvis vi holder litt avstand og unngår cafe borde det være OK. :) Det begynner forresten å være fint i naturen nå.

Egentlig har jeg litt andre planer for imorgen, men hvis vi blir en liten gjeng (i hvert fall 3-4 st) prioriterer jeg fototreff. :) Brattøra passer bra for meg.

For meg er det samme som igår, dvs. jeg har litt andre planer for helga, men hvis vi blir minst 3-4 st prioriterer jeg fototreff siden det var lang tid siden sist.

Andycam, passer det for deg imorgen søndag også? Er det fler som kan imorgen?

Det var synd Linepusle, men det er kanskje best så det ikke blir verre.

Bortsett fra to veldig korte turer har jeg ikke vært i byen siden mars, så jeg drar uansett. Vi får se om det kommer noen andre. :)

Dette kan være verdt å følge med på. Er noen som har fått veldig bra bilder når det har vært høy vannstand.

https://www.adressa.no/pluss/nyheter/2020/06/08/–-Vannføringen-i-Nidelva-vil-fortsette-å-stige-i-flere-døgn-fremover-22015020.ece

Man må ha abbonement for å lese hele artikkelen, men det står i overskrift og ingressen:
Vannføringen i Nidelva vil fortsette å stige i flere døgn fremover
Vannstanden i elvene i Trøndelag går nå ned, men ikke i Trondheim.

Edit: Fant en gratis-artikkel:
https://trondheim24.no/nyheter/vannforingen-i-nidelva-vil-fortsette-a-stige-i-flere-dogn-fremover/

Edited by Ratleto

Jeg planlegger en tur i sentrum, i morgen søndag 14/6. Hvis noen vil bli med, så er det lov. Jeg tenker Nordre og elva mest, men blir sikkert andre ting også.

Ifølge (automatisk) Yr.no så skal det være skyfritt på formiddagen, skye over i 13-tida, bli mer skyer til kl 14, letter skyer kl 15, og bare sol igjen fra kl 16. Så jeg tenker å dra inn til byen til 12-tida.

Jeg TROR jeg kommer til å være i sentrum fortsatt da, så send meg en SMS på 90 null tre 55 femtifem når du kommer til sentrum, så kan vi evt treffes.

Edited by Ratleto
  • Like 1