Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der har jeg aldri vært. Videre kan vi jo evt. få med oss Lerkendal og nyhotellet eller bare mot Elgeseter gate og omegn og tilbake til byen.

Alternativt å gå over sykehusområdet, Nidarø og til byen. (Eller ikke til byen i det hele tatt... :wee: )

Skrevet

Tenkte å sykle selv, så hvis jeg tenker litt praktisk for egen del :wee: , kan jeg tenke meg å parkere på Samfundet eller deromkring og gå derfra til Tilfredsheten kapell. Det er jo også et fint sted. Hva med kl. 12?

Skrevet

Ja, 12, Samfundet er fint, kommer over der jeg. (Men vet ikke om det er så safe sykkel-parkeringsplass da, vi kan jo trille med oss et stykke til om nødvendig.)

Skrevet

Høres greit ut med sykkelparkering ved Finalebanen. Jeg uttrykte meg ikke tydelig nok i min forrige post - jeg mente å treffes på Tilfredsheten kapell, men det er kanskje greit med Samfundet kl. 12.

Skrevet

Helgen 9-10. august, altså førstkommende er det den årlige Fuchsia-Pelargonia-utstillingen Ringve. (k.11-15). Jeg har ikke anledning lørdag, men søndag skal jeg; vi er kanskje flere som møtes der.

Skrevet

Takk for tipset Randi!

Jeg er i Sverige i helga, men kunne tenke meg en tur til Ranheim (eller annen strand) en kveld når det er hyggelig vär. Kanskje neste uke.

Skrevet

Takk for tipset Randi!

Jeg er i Sverige i helga, men kunne tenke meg en tur til Ranheim (eller annen strand) en kveld når det er hyggelig vär. Kanskje neste uke.

God tur til Sverige - ja, vi kan ta en Ranheimstur neste uke......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...