Gå til innhold

Spore Creature Creator fra 17. juni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gleder meg sykt til denne jeg å, dette spillet kan bli en revolusjon. Anbefaler alle å se denne videoen mens vi venter :)

Endret av MrLG
Skrevet

Det som er interessant for meg akkurat nå.

Kan jeg invadere en kamerat sin rase og utrydde de fullstendig?

Det hadde herjet ultimat. :)

Skrevet

Spore har ikke multiplayer, men du kan komme til å møte på vesnene som en kamerat har skapt i sitt univers mens du spiller, da alt koordineres opp mot en sentral server som Spore oppdaterer seg mot mht å befolke planeter og solsystemer.

Skrevet
Du kan regne med at vann og luft dyr blir i expansion pakker.

Står i Faqen til Crow at man kan ha vinger på dyret ditt så det kan fly i begrenset tid og høyde og vann kan du gjøre i 2d rett før du går i vann

@ Kharan <-< du svarte på så mange mange av mine spørsmål nå :wee:

Skrevet

plager meg litt at man ikke kan lage store romflåter og invadere naboen etter at man har bombet han sønder og sammen fra rommet.

Det ville gjort spillet til Civilization på syre.

Skrevet
Du kan regne med at vann og luft dyr blir i expansion pakker.

Står i Faqen til Crow at man kan ha vinger på dyret ditt så det kan fly i begrenset tid og høyde og vann kan du gjøre i 2d rett før du går i vann

@ Kharan <-< du svarte på så mange mange av mine spørsmål nå :wee:

Jo, men du kan ikke leve ut som et aqua eller luftbåren dyr. Du "glider" bare noen få fot over bakken på de som har vinger. Dette har de vist på video allerede. Du er langtifra over hodene på andre dyr og lager ikke noe hjem i treer eller fjellvegger. Du må uansett leve på bakken.

Jeg kan garentere det at "ekte" aqua og luft liv vil komme i ekpansjons pakker...vi snakker jo om mannen bak Sims tross alt.

Skrevet (endret)

Trodde ikke du mente faser :p Ja det har vel ikke komt enda hadde vært gøy :)

Har forhåndsbestilt creature creatoren 30 dager på meg til å laste den ned og brenne den før EA tar det fra meg for alltid :grin:

Endret av Hvo91
Skrevet

Altså, forstå meg rett. Romskipet er sikkert gøy og alt det der. men når man først kan lage slagskip, bombefly og herje på på den måten. Så syntes jeg det hadde vært ultimat gøy å lage romflåter når man kommer til det stadiet, for å så fly over til nabosystemet og knuse alt i sin vei med svære battleships.

Se for dere mulighetene med dette. Spill som Masters of Orion og lignende nykommere innen sjangeren blir sagablott med dette spillet. Alle rasene er 100% forskjellige, fordi hver enkelt person har designet skipene selv. Rasene er forskjellige osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...