Gå til innhold

Call of Duty 5 avslørt (Multi)


Anbefalte innlegg

Poenget mitt var vel kanskje egentlig at folk alltid skal ha det så "ekte" og bla bla bla..

 

Perks er fortsatt møkk, og jeg ber til hvem som helst om at de ihvertfall klarer å sette opp noen ordentlige customgames og ingen matchmaking.

 

 

du må no vær heilt tilbakestående..

selfølgelig skal man ha d ækte

Japaneran ska jo ikke fær rundt å spring med Star Wars Sverd.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fortsatt et spill, det finnes folk som skal ha det "ekte" som i "OMGZ HARDCORE SO LEET CUS IS REELL WITH NO BULLETS IN BODY HEHEHEHE" også er det faktisk ekte, hvor et skudd, uansett hvor, ikke nødvendigvis betyr død, men kan gjøre det. Spillet skal være et spill, og når en prøver å lage en simulator, uansett hvor hardt en prøver, feiler det i CoD sitt tilfelle. DERFØRR SJYNS Æ ATT D SKA VØRRE ETT SPILL; MEIN TRENGER JOKKE VÆÆRE SKIKKELIG UREALISTISK; MED PERREKRKS

Lenke til kommentar

anbefaling!!! Dette virker svakt. Så den verdenpremieren på den første traileren i dag på xbox live. skuffet, virket nakent thumbdown.gifkan virke litt svakt i forhold til BF Bad Company men jeg skal vente med å kjøpe det inntil noen har lagt ut noe på youtube, ign, gamespot eller lignende! mitt råd, ikke kjøp dette spille før du har sett hvordan det ser ut! :idea:

Endret av MacGyver95
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
anbefaling!!! Dette virker svakt. Så den verdenpremieren på den første traileren i dag på xbox live. skuffet, virket nakent thumbdown.gifkan virke litt svakt i forhold til BF Bad Company men jeg skal vente med å kjøpe det inntil noen har lagt ut noe på youtube, ign, gamespot eller lignende! mitt råd, ikke kjøp dette spille før du har sett hvordan det ser ut! :idea:

 

Ikke kjøpt noen spill før du har sett hvordan det ser ut. Hvordan kan du være skuffet uansett? Det ble jo vist minimalt, og ingen ting av gameplayet. Du har jo ikke peiling på hvordan gameplayet kommer til å bli. Er jo ingen ting som ble forklart eller vist hvordan spillet blir.

 

Dessuten er Battlefield: Bad Company et helt annet spill, og Call of Duty 5 prøver ikke å konkurrere mot B:BC. To helt forskjellige spill.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

De har ikke gitt noe informasjon om det, så jeg tror ikke du bør stole på denne karen som sa det.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...