Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker du å gi oralsex?


Liker du å gi oralsex?  

513 stemmer

  1. 1. Liker du å gi oralsex?

    • Jeg liker å gi oralsex til gutter.
      54
    • Jeg liker ikke å gi oralsex til gutter.
      12
    • Jeg liker å gi oralsex til jenter.
      386
    • Jeg liker ikke å gi oralsex til jenter.
      33
    • Hva betyder oralsex?
      28


Anbefalte innlegg

Jeg digger å gi det til en jente, så sant hun lukter normalt og er velstelt. Kan ligge lenge og bare leke rundt, det tenner både henne og meg. Så har du de tre forskjellige jentene: Hun som gjør det fordi hun tror hun må, hun som gjør det fordi hun elsker å gjøre det og hun som hater det for alt i hele verdensrommet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker å slikke. Jeg tror kanskje det er min favorittsexform. Elsker lukta og smaken og alt så lenge det ikke er alt for lenge siden siste dusj. Så er det ikke noe stress med at man må passe seg for å komme for tidlig heller. Går jeg lang tid uten sex er det noe av det jeg savner mest.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt jeg. Henger kanskje ikke helt i et sånt miljø.

Du trenger ikke kommentere bare fordi du vil vise avstand til noe du selv ikke ville gjort, vet du. Resten av verden ikke vite at du ikke er bifil eller homo, for å si det sånn. Vi greier oss fint i hverdagen uten å vite det. Og slike innlegg avslører deg bare som intolerant og lukket. Du er nok typen som ler høyt når en klassekamerat kommer med to sokker i hver sin farge - og passer på at alle hører at du ler, fordi du er redd for å skille deg ut?

 

Hvis jeg skulle gjort som deg, ville jeg sagt noe sånt:

 

Hvis du er redd for å bli sett på som homo eller bifil, bør du i hvertfall ikke heie på fotball. Der kaster de seg om halsen på hverandre og legger seg oppå hverandre på gresset, klemmer og kysser, og... Nei, huff! Forresten synes jeg fotball er den mest hjernedøde sporten som noen gang er oppfunnet. En sport som oppfordrer til simulering/filming for å skaffe seg fordeler, forteller betrakteren at slik oppførsel er en fin ting. Dessuten bruker de albuer og armer for å dytte vekk motspillere når dommeren ikke ser det. Slikt aler opp hjernedøde supportere med spisse albuer og digert ego, som filmer og jukser seg gjennom livet på bekostning av andre.

 

Men jeg er ikke som deg, så det sier jeg ikke. Ooops, der sa jeg det visst allikevel. Jaja... Noen ganger får jeg bare mer enn nok av intolerante mennesker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...