Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig sportsbil! noen innspill ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror du bare kan drømme om å få den bilen der med norske skilter til 65k.

 

ser jo at den er forferdelig billig... , men skulle gjerne tatt dette opp i retten,

absolutt ingenting som tilsier at denne ikke er norsk registrert..

 

Vel.

 

* Sladdet (sannsynligvis engelske) skilter

* Høyreratt

* Engelsk annonsetekst

* Prisen (mangler minst 100k i engangsavgift)

 

Alt tilsier at denne bilen importert og ikke har norske skilter.

Lenke til kommentar

Noen kule

 

Mitsubishi Eclipse

Mazda MX6 Hvis du får tak i en med ZE motoren kan det bli riktig gøy

Mazda 323 GTR/X

Mazda RX7

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt en pålitelig og enkel mekkebil som bruksbil. Volvo 200 og 700 serien er ypperlig for nybegynnere. Så hadde jeg brukt resten av penga på en sportsbil før 78 med råbillig forsikring og årsavgift. MX-5 er knalltøffe biler, men det kommer garantert en dag hvor du virkelig kunne tenkt deg å fått plass til mer enn ei lita basskasse i bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Noen kule

 

Mitsubishi Eclipse

Mazda MX6 Hvis du får tak i en med ZE motoren kan det bli riktig gøy

Mazda 323 GTR/X

Mazda RX7

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt en pålitelig og enkel mekkebil som bruksbil. Volvo 200 og 700 serien er ypperlig for nybegynnere. Så hadde jeg brukt resten av penga på en sportsbil før 78 med råbillig forsikring og årsavgift. MX-5 er knalltøffe biler, men det kommer garantert en dag hvor du virkelig kunne tenkt deg å fått plass til mer enn ei lita basskasse i bagasjerommet.

 

Tenkt litt på det, men da kjøper jeg heller noe skikklig fett som jeg kan bruke som bruksbil.. billig med veteran vettu =)

Lenke til kommentar

hadde jeg vært deg tror jeg att jeg hadde gått for en bmw 325 e36, solid motor som går lenge hvis du ikke tukter den når den er kald og du skfiter olje og filter jevnlig. kjøper du sedan har du også litt bedre plass til å få med folk og det er gode muligheter for anlegg, deler er ikke så sabla dyrt til bmw heller og det er å få tak i veldig mye styling, selv liker jeg ikke så mye jalla plastikk men det er nok av felger og senksett til bilen som gjør den til en god å stiv bil som henger på veien. store hjulbuer gjør att du får plass til ganske brede dekk som også forbedrer veigrepet noe og du får tøffe felger. og med 192 hk sparker det greit. Er du heldig finner du kanskje en som er m-tech også så har du allrede et bra understell. Lite som slår lyden i den med effektanlegg :) herlig 6'er. jeg har hvertfall aldri angra på att jeg kjøpte meg bmw

Lenke til kommentar
hadde jeg vært deg tror jeg att jeg hadde gått for en bmw 325 e36, solid motor som går lenge hvis du ikke tukter den når den er kald og du skfiter olje og filter jevnlig. kjøper du sedan har du også litt bedre plass til å få med folk og det er gode muligheter for anlegg, deler er ikke så sabla dyrt til bmw heller og det er å få tak i veldig mye styling, selv liker jeg ikke så mye jalla plastikk men det er nok av felger og senksett til bilen som gjør den til en god å stiv bil som henger på veien. store hjulbuer gjør att du får plass til ganske brede dekk som også forbedrer veigrepet noe og du får tøffe felger. og med 192 hk sparker det greit. Er du heldig finner du kanskje en som er m-tech også så har du allrede et bra understell. Lite som slår lyden i den med effektanlegg :) herlig 6'er. jeg har hvertfall aldri angra på att jeg kjøpte meg bmw

 

Har vurdert det.. har sett litt på en 320 coupe som har m styling orginalt.. sabla fin bil og kjøre, men er litt usikker, fått inntrykk av at det er pakkis tralle, samt at service og forsikring er ganske dyrt..

 

Men lurer litt på og spørre gamlingen om ett lån så jeg kan kjøpe meg en mazda rx7 fra usa, 1,3 l wankel er bare helt fantastisk lyd i :D:D noen som har noen innspill til det?

Lenke til kommentar

joa det har vel litt pakkistralle rykte, men kan ikke la seg skremme av det, hehe.. m-tech stylinga er grei den da den ikke er overdreven.. forsikring er ikke så veldig ille, for 320 må du ut med ca 14 med full kasko, hvertfall det en kamerat av meg betaler. for 318 isen min måtte jeg betale 7500 i året men det bare med delkasko. Du kan jo forresten bare sjekke på gjensidige hva det koster i forsikring, får du hvertfall en pekepinne.. ikke alle biler du får pris på men mange.. wankelmotor er gromt det, grom lyd og går godt, men har hørt de trenger en del vedlikehold, men har null peiling på wankel egentlig så mulig noen andre kan svare bedre. Men tungvint å importere biler da, mye stress..

Lenke til kommentar
joa det har vel litt pakkistralle rykte, men kan ikke la seg skremme av det, hehe.. m-tech stylinga er grei den da den ikke er overdreven.. forsikring er ikke så veldig ille, for 320 må du ut med ca 14 med full kasko, hvertfall det en kamerat av meg betaler. for 318 isen min måtte jeg betale 7500 i året men det bare med delkasko. Du kan jo forresten bare sjekke på gjensidige hva det koster i forsikring, får du hvertfall en pekepinne.. ikke alle biler du får pris på men mange.. wankelmotor er gromt det, grom lyd og går godt, men har hørt de trenger en del vedlikehold, men har null peiling på wankel egentlig så mulig noen andre kan svare bedre. Men tungvint å importere biler da, mye stress..

 

Gamlingen har en kompis som driver med og importere fra usa, så det frister litt og finne en rx7 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...