Gå til innhold

Hvor i alle dager er neste Battlefield spill til PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er en internett spøk.

on-t: Jeg gir egentlig beng om det er eller ikke. Det er ikke grafikken som er viktigst i BF spill. Helst ville jeg sett en remake av BF:V (med forbedringer selvsagt) eller iallefall muligheten til å spille musikk i kjøretøyene. Jeg vet ikke med dere, men det var en av de feteste featurene i BF:V

Enig ang. at gameplay bør få større og større rolle i fremtidige BF spill. Til tross liker jeg kjernen i battlefield spillene såpass godt, likesom mange andre, at grafikken blir et viktig punkt å forberede, for å kunne gi ut nye spill. Dette er en selvfølge, og jeg tror ikke vi kan forvente noe mindre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
skjønte ikke noe av videoen.... hva mener de med rick rolled?

on-t: tror dere det blir bedre grafikk enn crysis?

nei. ikke bedre enn crysis

Skrevet

BF3 er annonsert, det blei annonsert for lenge sia..

* Release in late 2008

* Powered by Frostbite DX (Direct X compatable?)

* Set in year modern day

* Will ship with 8 maps, each supporting up to 40-players per team

* Two playable factions, NATO and MEC (Middle Eastern Coalition)

* Same ticket-based gameplay style as before

* Maps are mostly urban, based in Middle East

* Squads and Commanders are present, introduced are Battalions which consist of three to four squads.

* Five playable classes; Sniper, Assault, Engineer, Medic and Support

* Will feature 48 different vehicles (24 for each faction)

* Will feature 34 different weapons (17 for each faction) and another 22 unlocks (for both factions), in total 56 different weapons.

* Other unlocks include different types of ammunition, body armor, helmets, camouflage and accessories.

* Possible public beta in Summer 2008

* Online stats tracking, awards and real world ranks

* Soldier feature, looks like MMO-styled characters and avatars

* Ranked servers will be available for resellers weeks before the game ships

* In-game replay and recording feature

* VoIP, friends list, in-game IM-client and extensive clan support

* Built-in auto software updater

* Widows Vista and OS X

* Announcement and teaser trailer in January 2008.

Skrevet

Vel, dersom kilden stemmer skulle vi hatt en annonsering av spillet for ca 5 måneder siden. Jeg krysser fingrene for at noe blir å skje under årets E3, men regner ikke med noe.

Skrevet (endret)

desverre så mista vi den kilden, som Thomas sier så skulle annonseringen komme for 5 måneder siden, som jeg satt og venta, men neida :( Men regner med at det kommer, EA er jo nr 1 i melking så regner jævla mye at det kommer bf 3 for å si det mildt :p

Endret av Silo
Skrevet
BF3 er annonsert, det blei annonsert for lenge sia..

* Widows Vista and OS X

WHAT?! Kommer ikke BF3 til XP?

Hvorfor lage spill til et gamle XP?

Skrevet

Hva har vi konsollbrukere gjort galt for at vi skal bli straffet på denne måten?

BF2: Storslått krigsspill til PC

BF2: MC: Drittkrigsspill til drittunger på konsoll

BF3: Storslått krigsspill til PC

BF: BC: Drittkrigsspill til drittunger på konsoll...

ALT blir dummet ned til det latterlige, kartene forminsket -- og ALT for å tilfredsstille små barn som ikke burde spillt spillene i utgangspunktet.

Jeg vil ha BF3 på 360-en!

Den er mer en kraftig nok til å kjøre det for ¤##¤/¤#%¤/%¤/%#/#//#%/ %#/ /#/ ¤/¤# /¤#/¤##/¤#/ #¤// #/¤/¤#/#/#.

Jeg vil ha ETT spill med storskala krig som ikke er dummet ned for konsoll-dumminger!

Skrevet

Fordi live/PSN ikke takler 80 spillere på samme server? (bare spekulasjon)

Fordi DICE vet at BF serien hører hjemme på PC og det er der du får best opplevelse gameplaywise (mus og tastatur!)

Jeg vil ha ETT spill med storskala krig som ikke er dummet ned for konsoll-dumminger!

Kjøp deg en pc...;)

Skrevet

at BF3 ikke kommer på XP er vel ikke noe stress, er sikkert flere måneder til det kommer hivs det kommer :) Tror ikke det kommer en trailer nå egentlig og så kommer det til høsten, lite tro på det. Sikkert neste år en eller annen gang :(

Skrevet

Jeg håper som sagt på en annonsering av Battlefield 3 under årets E3. Det er fremdeles Dice som lager denne serien? De skal vise frem Mirrors Edge, så de kan like gjerne vise Battlefield 3 dersom det er kommet såpass langt i utviklingen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tror ikke du skal si selvsagt. Tror selv at de bare lanserer det til Vista/OS X som den "lekkete" informasjonen har sagt. Mulig noen lager en XP tweak elns. etterhvert? Håper bare det blir like bra og "storslått" som BF2 egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...