Gå til innhold

Inkassokrav fra Qxl.no


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o
QXL er ikke hva det en gang var.. før var det bra.. gratis og nesten reklamefrit.. nå er det bare dritten.. dritt.. og litt mer dritt...... for å ikke glemme at det er dritt..

 

Det er så sant så sant. QXL er ikke hva de engang var :(

 

Men nå er det flere dumme mennesker som bruker det at du får solgt enda mer dritt til overpriser 2k :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde selv en disk krasj i høst , og siden jeg er gutt , var jo det heller dårlig med backup av pst-filene til Outlook osv! Det medførte at jeg mistet en faktura fra QXL , viste det seg i ettertid! Det har ikke kommet inkassovarsel , ingen purring , men rett før helgen kom det regning fra inkassofirmaet der beløpet var påplusset 265 kr fra selskapet! Og trussel med at du ville få betalingsanmerkning hvis du ikke betalte! Men ikke til skikkelig inkasso enda!

 

Men det jeg reagerer på er at det ikke har blitt sendt ut purring , ikke en siste purring med inkassovarsel heller , noe som jeg trodde de var pålagt!

Lenke til kommentar

Ville gjort opp.. Å ha betalingsbemerkninger er ikke bra. Mange nettbutikker sjekker kredittverdigheten din før du får bestille, og har du ubetalte inkassokrav, får du ikke handle. Dessuten, hvis du har fått inkasso et par ganger, blir kredittverdigheten din senket. Blir verre å få lån og alt. Et lite økonomisk rulleblad som er lurest å ha rent.

Lenke til kommentar
Ville gjort opp.. Å ha betalingsbemerkninger er ikke bra. Mange nettbutikker sjekker kredittverdigheten din før du får bestille, og har du ubetalte inkassokrav, får du ikke handle. Dessuten, hvis du har fått inkasso et par ganger, blir kredittverdigheten din senket. Blir verre å få lån og alt. Et lite økonomisk rulleblad som er lurest å ha rent.

 

Jeg har alltid ment at man må stå på sitt og ikke gi opp, men etter det du har skrevet så syns jeg at det er din egen feil, og det beste er å bruke de 600-700kr til å bli kvitt saken.

 

Du kan jo prøve å "ringe" QXL... mailer går ofte får treigt...

 

Men som du selv sier så er du jo bare 16 år da, men 16 åringer bør begynne å ta ansvar for sine egne handlinger... ja... alt i alt, betal du...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...