Gå til innhold

Half-Life: Hvor skal jeg hen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ved et rom hvor det er flere etasjer okså på toppen så hvar det en knapp okså når jeg trykka på den så kom det noen pinner med strøm i så klarete jeg å gå ned å nå har jeg ikke peil på hvor jeg skal!! PS: dette er i half-life 1 og det er en profesord på toppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du skall gå tilbake til det det store "dyret" med 3 eller 4 armer, fordi nå har du skrudd på strømmen og den skall brukes til og tenne gassen for og drepe "dyret".

Så du skall altså gå tilbake til dyret også går du inn i et kontrollrom eller noe sånt også trykker du på en rød knap der som tenner gassen sånn at dyret brenner opp, også etter det skall du bare gå ned i det hullet som dyret var i før osv... :)

Edit: Prøv og forklare bedre og kansje slenge opp noen skjermdumper neste gang, hadde litt problemer med og skjønne hvor du var :) Og det er ikke lov med dialekt her på forumet :)

Endret av GLaDOS
Skrevet
Du skall gå tilbake til det det store "dyret" med 3 eller 4 armer, fordi nå har du skrudd på strømmen og den skall brukes til og tenne gassen for og drepe "dyret".

Så du skall altså gå tilbake til dyret også går du inn i et kontrollrom eller noe sånt også trykker du på en rød knap der som tenner gassen sånn at dyret brenner opp, også etter det skall du bare gå ned i det hullet som dyret var i før osv... :)

Edit: Prøv og forklare bedre og kansje slenge opp noen skjermdumper neste gang, hadde litt problemer med og skjønne hvor du var :) Og det er ikke lov med dialekt her på forumet :)

Sorry at du ikke skjønte det men jeg skrev nok ikke med dialekt osså veit jeg ikke hvordan man tar screen shot!!

Skrevet (endret)

For og ta screen shot så trykker du på en knapp som er øverst til høyre på tastaturet og som det står "Prt Scr" på også når du har trykket der så går du innpå paint også trykker du "Ctrl" også "V" også trykker du "lagre som" også der det står "filtype" blar du nedåver til der det står "Jpeg" :)

Edit: Du skreiv kansje ikke dialekt, men du skrev så mye feil at det så ut som dialekt :) Prøv og se over det du skriver en gang før du poster, da blir posten din så mye bedre og lese for folk som prøver og hjelpe :)

Endret av GLaDOS
  • 2 uker senere...
Skrevet
Screenshot i HL(hvertfall 2) baserte spill; F5.

Finner bilde i ...\steam\steamapps\kontonavn\spillnavn\screenshots

Sweet!! :new_woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...