Gå til innhold

Flåklypa Grand Prix


Anbefalte innlegg

Spiller det :)

 

Jeg er god på den apen :p

 

- Jeg lurer på at når man kommer opp til der det begynner å "hakke", når han driver på. Hvor går ballen hen da ?:S (de tre begrene, og ballen)

 

Finner ikke ut :p

 

- Kan alle andre triksene hans;)

Endret av php_user
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Yo, fant ut at jeg ville prøve dette spillet igjen og innstallerte det .. Men, har et lite problem og skjønner ikke at jeg fikk til dette som liten eller om jeg bare er blitt dummere.. Er på første scenen men kommer ikke videre, har gull i det snake spillet og sølv i sortere posten, men må man ha gull i den post sorteringa for å gå videre? Skjønner ikke hvordan man kommer videre til neste scene :p

Lenke til kommentar
Yo, fant ut at jeg ville prøve dette spillet igjen og innstallerte det .. Men, har et lite problem og skjønner ikke at jeg fikk til dette som liten eller om jeg bare er blitt dummere.. Er på første scenen men kommer ikke videre, har gull i det snake spillet og sølv i sortere posten, men må man ha gull i den post sorteringa for å gå videre? Skjønner ikke hvordan man kommer videre til neste scene :p

Enkelt: Høyreklikk. For scene nr3 må du klikke på den hvite potta nede i venstre hjørne. Etter det går alt via høyreklikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...