Gå til innhold

vogntog med øl og brus veltet


IQM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel.

 

Blir litt i samme gate som å påstå at man kan forsyne seg av alle småmyntene en eller annen stakkar foran i kassekøen har mistet.

Hahahhahahaha. :!:

 

De kan ikke bruke det mistet uansett? Så om en foran deg misteren mynt og sier han kommer til å kaste den etterpå, hvorfor kan ikke bare du ta den da.

 

Dårlig sammenlinging er dårlig.

Lenke til kommentar
Man hadde vel ikke fått straff av å forsyne seg av det? De kommer jo til å kaste det uansett.

 

 

Antagelig skal ringnes ha en oversik over hva som har gått tapt. Når det er gjort sendes varene i retur til resirkulering av flasker osv.

Anyways, hadde jeg vært føreren av dette vogntoget trur jeg jeg hadde blitt passlig forbanna om det kom en eller annen idiot og forsynt seg etter at jeg nettop hadde kjørt et vogntog samt last på taket. Det har litt med folkeskikk og normer å gjøre.

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Det skjedde faktisk noe lignende her jeg bor er gang. En svær Cola-lastebil kjørte under en altfor lav togbro. Hele tilhengertaket ble revet av og colaboksene ble slengt utover hele. Siden jeg var en liten, ærlig 8-åring og jeg var sammen med moren min, stjal jeg ingen.

Lenke til kommentar
Nå er vel disse boksene nærmest umulige å åpne uten søl p.g.r. av ristingen veltet har medført, men likevel.. :)

Her ligger det utrolig mange bokser med øl, og det eneste du tenker på er at det blir sølete? :ohmy:

For å si det sånn, det er ikke såå mye øl igjen når den er ferdig å bruse! :lol:

 

 

Men ellers hadde jeg hamstra som en gud..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...