Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Yamaha TZR 50 - kjøpe nå, eller i høst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg driver med mopedlappen nå og har bestemt meg for å kjøpe denne sykkelen. fyller ikke 16 år før uti oktober, så det er vel liten grunn til å kjøpe nå med mindre mopedprisene er like nå som til høsten ?

Faller prisene på mopedene til høsten? tenker på at da skal i grunn "alle" de som kjører sin siste sesong på moped kjøre sesongen ut og deretter selge den til høsten..

og èn ting til, har dere noe å utsette på tzr? skal ha med trimpotte selvfølgelig..

takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper du nå har du moro av den i sommer, selv uten lappen. Kjøper du den til høsten sparer du kanskje et par tusenlapper. Kommer an på hvilken prisklasse du har tenkt deg :)

Skrevet

har nå avtalt med en om å se på mopeden hans som er til salgs. han skulle ha 17 000,- for den, 2004 mod, gått 5500 km, uplombert tzr med nye kåper (strøken) noe godt valg tror dere? den er blå btw

Skrevet

har ikke fått noen bilder av den enda, men den ligger ikke på finn.no (sønnen til en på jobben til fattern som skal selge), men jeg skulle få tilsendt bilder av den i helga :)

Skrevet

har nå fått vite at denne mopeden (TZR) er en 2003 modell som har gått 635 mil.

kåpene og eksosanlegg skal byttes før salg da disse delene (og evt. andre deler) er blitt ripet opp som følge av velt.

noe godt kjøp til 17 000 kr?

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...