Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg finner ingenting om 10 GB/døgn-grensen i IT-reglementet?

Det er ikke noe grense. Den ble fjernet da de gikk fra Uninett til NTE for to(?) år siden. De snakket derimot om at det skulle bli grense, men det er også lenge siden. De har sikkert glemt det nå.

 

Signerte kontrakt for hybel R06 idag, noen som vet hvilken etasje det er i?

Noen andre her som skal studere filmvitenskap(NTNU)?

R06 er i første, ja. Vindu inn mot gården. Du har én hybel mellom deg og kjøkkenet. Du har utsikt rett mot trappa ned fra S. Eller, alle som går ned trappa har innsikt rett inn på hybelen din!

 

Sikkert et dumt spørsmål, men jeg fyrer løs.

 

Hvis jeg skal kjøpe mørke gardiner og drar til butikken. Jeg antar at jeg da blir spurt om målene (bredde og lengde) slik at gardinene passer akkurat.

 

Hva er målene? 1 meter brede? noen lengde?

Gardinene som er allerede henger her er 155 cm. lange. (gardinstangtingen er 145 cm. bred)

Endret av Hoaas
  • Liker 3
Lenke til kommentar

...

Har du mulighet til å måle den? :)

160 cm. x 70 cm. (og 74,5 cm. høy)

Er 57 cm. opp til skuffa som du ser på bildet. Fint å ha noen skuffer under der, er for lite plass til å ha beina under anyway.

Endret av Hoaas
Lenke til kommentar

Vet dere hva slags dokumentasjoner jeg trenger å vise for å få utdelt nøkkelen?

 

Kvittering på betalt depositum og første leie, samt noe bevis på at jeg er student?

 

Tror du trenger kvittering på betalt depositum og betalt første månedsleie. Det skal holde det for å få utdelt nøkkelen. Hvertfall det jeg skal vise frem.

 

"Det er innflytting på hybler og leiligheter fra og med mandag 6. august kl 08:30. Husk å ta med kvittering for betalt husleie og depositum ved innflytting. Vi leverer ikke ut nøkler uten dette!

Utlevering av nøkler skjer mandag til fredag fra kl. 08:30 til 15:30.

Vi har utvidet åpningstid i forbindelse med innflytting. Dette gjelder følgende dager:

Lørdag 11.08.12 12:00 - 15:00

Søndag 12.08.12 12:00 - 15:00

Ved innflytting vil vi be om signatur på inventarliste. Deretter må du som beboer gå over hybel / leilighet for å sjekke at alt er som det skal. Om du finner avvik på renhold, skader eller innhold må du ta kontakt med administrasjonen så snart det lar seg gjøre. Vi ønsker ikke at du som ny beboer skal være nødt til å vaske noe på hybelen før du flytter inn.

Før innflytting har vi vaskere som vasker over samtlige felleskjøkken. Siden det også bor personer på studentbyen på sommeren er det ikke mulig å holde dette helt bra frem til innflytting. Dette gjelder da spesielt om innflytting er på en dato etter 6. august. Vi har 60 kjøkken, og kan ikke vaske over alle dagen før innflytting. Vi ber derfor om forståelse for at ikke alle kjøkken / fellesrom er helt rene ved innflytting.

Det henger turnuslister for vask av fellesrom på alle kjøkken. Kom i gang med dette så snart som mulig etter innflytting, så holder renholdet seg på et bra nivå. Pass på å samarbeid om fellesvask om ikke beboere som har ansvar på den aktuelle uken ikke har flyttet inn, eller kommet tilbake etter sommerferie. Godt renhold er viktig for trivsel!"

 

Håper dette hjalp.

Endret av Ingeniøerstudent
Lenke til kommentar

Flytter inn den 10/11 i C22 :)

 

Jeg har med meg ett TV-bord på ca 60cm i bredden, er det mulig å få omrokkert på møblene sånn at det får plass? Eventuelt, hvordan er mulighetene for å ha ett lite mini-kjøleskap under pulten?

 

Ser frem til å møte dere! Eller, mer sannsynlig, nikke og smile i gangen uten å tørre å si noe større. Men koselig blir det!

Lenke til kommentar

Ser frem til å møte dere! Eller, mer sannsynlig, nikke og smile i gangen uten å tørre å si noe større. Men koselig blir det!

Være fremmede på bussholdeplassen sammen.

 

Av bildene og målene jeg har sett skal det bordet der funke, men jeg har ikke vært på hyblene enda så ikke ta det jeg sier som fasit (helt enda).

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Flytter inn den 10/11 i C22 :)

 

Jeg har med meg ett TV-bord på ca 60cm i bredden, er det mulig å få omrokkert på møblene sånn at det får plass? Eventuelt, hvordan er mulighetene for å ha ett lite mini-kjøleskap under pulten?

 

Ser frem til å møte dere! Eller, mer sannsynlig, nikke og smile i gangen uten å tørre å si noe større. Men koselig blir det!

 

Da er/blir vi to som bor i C-blokka (første etasje her) :)

 

Det skal gå helt fint med det bordet (uten omrokkering). Minikjøleskap bør heller ikke være noe problem å ha under pulten. En som bodde på gangen min hadde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...