Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre ganger som har litt skjev fordeling med tanke på kjønn? Her i tredje i P blir vi mest sannsynlig seks gutter og tre jenter. Nye administrasjon synes jeg har vært tafatt. Gulvet på stua er jo skittent som pokker, de burde kanskje leid inn noen til å vaske slik at det er hyggelig for nye som flytter inn? Navnelapper ved dørene har heller ikke kommet.

Lenke til kommentar

Her møtte jeg på en som vaska på onsdag når jeg flytta inn, så det kommer soon, to a oppgang near you...

 

Datavoll disponerer et tjenerrom, hvor man kan plassere bort datamaskiner som skal stå på døgnet rundt og som man ikke vil ha på hybelen. Datamaskiner på tjenerrommet mottar en IP-adresse via DHCP, som om den skulle stått på nettverksuttaket i din hybel. Hver maskin får tilgang til et nettverksuttak, med samme omfang som om det sto på din hybel, og stikkontakt for strøm. Tjenerrommet er ventilert og godt sikret.

Er dette for real fortsatt? For det frister litt...

Lenke til kommentar
Jeg gikk ned, brukte 35 minutter med litt rare sidegater som GPSen ba meg bruke.

Hvor i alle dager gikk du for å bruke 35 minutter til byen? :O Har bodd på Voll i 2 år, men tror vel det korteste jeg har brukt er 50 minutter ned til Extra Time. Nå går jeg riktignok ikke veldig raskt, men..

Lenke til kommentar
Jeg gikk ned, brukte 35 minutter med litt rare sidegater som GPSen ba meg bruke.

Hvor i alle dager gikk du for å bruke 35 minutter til byen? :O Har bodd på Voll i 2 år, men tror vel det korteste jeg har brukt er 50 minutter ned til Extra Time. Nå går jeg riktignok ikke veldig raskt, men..

 

Kommer helt ann på hva du mener med byen, men jeg kommer meg til midtbyen på under 35 minutter bare ved å gå Jonsvannsveien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...