Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Voll sin hjemmeside

 

UTHENTING AV NØKLER / INNFLYTTING

 

Alle som har signert kontrakt med Voll Studentby og skal ha hybel fra august, kan hente nøkkel til hybelen f.o.m. tirsdag 5. august. Det er viktig at dere tar med kvittering for betalt leie og depositum.

 

Vi har besluttet å ha utvidet åpningstid et par dager i forbindelse med innflytting.

 

Utvidet åpningstider: Fredag 8. august kl 08:30 - 18:00

 

Lørdag 9. august kl 10:00 - 15:00

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg endelig her. Helt alene i hele etasjen, har ikke sett/hørt en sjel i hele dag, og når jeg kom hjem nå var lyset i gangen av... Men jeg er veldig fornøyd med hybelen! Den er ren, romslig nok (har plass til flere DVD-hyller, nattbord, og i morgen kommer TV-bord. Gardinene skal nok skiftes, de er veldig lyse og tynne, så det blir nok noen mørke som erstatter de.

Lenke til kommentar

Oh, god ide! Jeg har fylt opp 2 hyller som strekker seg til lista på veggen, 11 dvd-er i bredden pr. hylle, og mangler fortsatt plass.... Ny tur på IKEA i morgen blir det ihvertfall, da har de forhåpentligvis fått inn TV-bordet mitt og!

 

Satte nettopp opp TVen og tuna inn kanalene, og er overrasket over utvalget! Jeg trodde ikke kabel-tv var inkludert =o

Men har noen en liste over kanalene, for jeg savner en musikk kanal ala MTV eller Voice...

Endret av Bruun
Lenke til kommentar

Yepp, får stikke oppom en tur en dag og se hvordan du har organisert tinga^^ Jeg savner hylleplass så sykt at jeg har lyst til å spikre en stor treplate fast på listen på veggen og ved gulvet, og så skru ting opp på den. Det bryter ikke reglene tror jeg, men jeg burde vel høre før jeg startet et sånt prosjekt^^

 

Er det forresten lov å skru opp persienner eller rullegardin?

Lenke til kommentar

Nok en grunn til å skru opp en hylle til over pulten min. Jeg har jo en del skapplass, og plassen under senga hjelper jo litt forsåvidt.

 

Men er det ingen som vet hvilken programpakke Voll har fra Canal Digital? Jeg finner bare digital-TV på sidene deres, og jeg tviler på at det er det jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...