vikingkylling Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Jeg elsker bra MMORPG'er, men de aller fleste jeg har prøvd er svært seriøse. Er det noen mindre seriøse spill der ute verdt å prøve? Når jeg sier "useriøs" tenker jeg på morsomme spill som ikke tar seg noe særlig høytidelig, men likevel er like "avanserte" som seriøse spill. Dialogen, historien og alt det der må være morsom, og jeg vil gjerne ha flere morsomme detaljer. Skal man begynne som crafter hadde det jo vært morsomt å få en bok kalt "Crafting For Dummies" i stedet for en lite papirstykke med "Introduction to crafting" eller noe sånt. Det har ingenting å si om det er realistisk grafikk, animegrafikk eller noe sånt bare spillet er bra. Har det en trial-konto kan det også koste penger, da slike spill som regel har en bedre kvalitetet enn gratis spill, logisk nok. Takker for tips. Endret 5. juni 2008 av thecrow77
vikingkylling Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 WoW er for seriøs, og Sherwood var ikke akkurat det jeg er på utkikk etter. Men takk for tips. Noen andre som vet om noen?
Patney Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Sjekk ut FlyFF, jeg og et par venner har ledd oss skakk ihjel av det et par ganger, spesielt av de deilige Nyang-Nyangene. Du vil skjønne hva jeg mener etterhvert.
Arthemax Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Jeg spilte et tekstbasert som het AlienAA, som passer beskrivelsen din ganske bra. Nå er det jo en god stund siden jeg spilte det, så jeg vet ikke helt hvordan det er nå. Gå inn på www.alienaa.com, meld deg inn og se deg litt rundt.
Bear^ Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Her passer jo WoW perfekt Ja ser man bort fra at alle andre tar WoW mer seriøst enn livet selv så passer WoW perfekt. Men skal du ta WoW useriøst så ikke si det høyt, det er mindre populært. Du har Java baserte spill som Wurm Online og Runescape. Begge er så useriøs som det lar seg gjøre sist jeg sjekket. Om grafikken derimot blir for corny for trådstarers del kan enkelte JMMORPG være verd å prøve.
Ayb Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Det jeg mente med at WoW er useriøst er selve stemningen/humoren i spillet. Ikke hvordan du skal spille det, men alle de småtingene som er gjemt gjennom hele spillet, som f.eks. parodier på alle verdens kjente filmer.
Bear^ Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Ja men det gjemmer fremdeles ikke det faktum at har du ikke minst 10 level 70 chars med topp utstyr så er ikke meningen din verd en dritt, både forumvis og ingamevis. Det er å ta spillet for seriøst.
vikingkylling Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Sjekket AlienAA og FlyFF, men jeg fant ikke ut noe særlig om noen av dem. Er de gratis å spille? Jeg har ingenting imot å betale litt om det er et bra spill, men jeg vil gjerne vite mer om dem først. FlyFF så mest interessant ut, men er det gratis å spille eller ikke? Så vidt jeg fant ut koster det å ha en konto hos de som driver spillet, men selve spillet er gratis? Blir jo litt skeptisk da. For øvrig har jeg (selvsagt) spilt WoW, så det er meningsløst å diskutere det her. Jeg likte det en stund, men klarer ikke å se hva som gjør det så mye bedre enn alle andre spill der ute. For meg så det ut til å være bare enda et MMORPG.
Bata Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Anarchy online... lett! Våpen som concrete cushion, polymorphe til en leet etc. heftig!
vikingkylling Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 La meg spesifisere meg litt. Med "useriøst" mener jeg et spill der humor er svært viktig, og spillet må ikke ta seg selv altfor seriøst. Jeg kan gjerne betale for det, men det må være så nytt som mulig. Gidder jo ikke starte med et spill som er flere år gammelt allerede.
AvidGamer Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Tja "useriøst"...spørs hva du legger i det. Tviler sterk på du finner et "Discworld" type MMORPG. Men du kan nok finne noen som er mer artige enn de vanlige, men disse pleier som regel å være av Japanske manga type spill. Mangen av disse er gratis, du må nesten se hvilkne. Elf Online (ikke utgitt enda. Er i utvikling) Fairyland Online Fiesta Online (Er ferdig, skal lanseres snart, dato ikke satt) Denne ser faktisk nokså kul ut. Florensia (Er i Beta, du kan jo sign up og se om du kommer inn) GoonZu Online Monster & Me Lunia Denne ser litt kul ut. Kjenner ikke mye til den.
Arthemax Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 AlienAA har en gratis mnd spilletid, etter det kjøper du spilletid med 'bytes', som du enten kjøper med penger eller for ingame cash.
vikingkylling Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Takker for tips. Har registrert meg for beta i Florensia, så vi får se. Og for å ta det igjen. Med "useriøst" mener jeg et spill hvor humor er viktig, og hvor ting ikke er så seriøse som i de aller fleste andre spill. Nå forventer jeg jo ikke Discworld Online eller Monthy Python Online, men er det så vanskelig å få et bra MMORGP med humor som ikke tar seg så høytidelig?
Arthemax Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Siden du snakker om Discworld Online: Discworld MUD (gratis) Endret 6. juni 2008 av Arthemax
AvidGamer Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Og for å ta det igjen. Med "useriøst" mener jeg et spill hvor humor er viktig, og hvor ting ikke er så seriøse som i de aller fleste andre spill. Nå forventer jeg jo ikke Discworld Online eller Monthy Python Online, men er det så vanskelig å få et bra MMORGP med humor som ikke tar seg så høytidelig? Ja er enige der. Hadde faktisk vært veldig gøy, og ikke minst forfriskende. Du kan jo test ut Disneys ToonTown Online...er et barnespill men den tar seg ivertfall ikke seriøs...hehe spilte den i Open Beta, var flipp men fort ensidig. Full av masse småspill og slikt. Endret 6. juni 2008 av AvidGamer
Silentspy Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 runescape er nok det mest useriøse spillet, du kan scamme hvilken som helst på det spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå