Gå til innhold

Erfaring fra Komplett.no


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, det var jeg som startet denne linken.

For å få ut litt frustrasjon, må jeg fortelle om dagens status.

Hovedkort og power ble sendt i retur for ”reparasjon” i forrige uke, og ble mottatt hos KomplettData for nøyaktig en uke siden. Første gang jeg ringte i dag, var ”pakken ikke mottatt”. Men etter å sporet pakken på posten.no, ringte jeg på nytt. Jeg fikk da beskjed om at det var meningen å ”behandle” returen i dag. Hvis jeg er heldig får jeg de nye delene tilbake på Mandag. Da har det gått 1 måned siden opprinnelig leveringsdato.

Jeg kommer tilbake med ny status når maskinen virker. :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt flere returer til komplett og har aldri vært noe problem.. Skjønner ikke hva dere maser om, man kan som sagt før være uheldig uansett hvem man handler hos.

 

Det er vel ingen som maser, men det er jo merkelig at man får samme elendige servicen hver gang + at de tillater seg å sende en brukt vare som ny, og ja man kan vere uheldig hos andre også men det er jo merkelig at man er uheldig hos komplett hver gang man reklamerer det er forøvrig den eneste webbutikken jeg har ringt til for å prøve å forklare et problem der jeg har fått til svar at det er ikke noe å diskutere for vi har bestemt oss og så har røret blitt slengt på. Det er service det :D:D:D

Lenke til kommentar

har best erfaring med psdata de sender samme dagen som du bestiller ...kan vere iriterende til tider der du vill avbestille da (for da må du avbestille samme dag som du bestiller)...ødelagte hardisken minn og sendte den inn til retur fikk en ny hardisk igjen i retur 1 uke etterpå.. :):)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...