Gå til innhold

Skal til LA i August. spørsm. angående alkohol/utesteder osv


Anbefalte innlegg

heey

 

Jeg skal til West Hollywood i August og jeg er 19 år.

Er det noe alkohol du kan kjøpe når du er under 21 ?

vist ikke, mye alkohol kan du ta med deg til U.S.A ?

 

Finnes det i det heletatt noen utesteder i LA som har 18-19års aldersgrense ?

 

 

Er det noe spennendes jeg må få med meg ? : )

 

jeg skal kanskje til Las Vegas 2-3 dager også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er 19 år kan du ikke ta med deg alkohol inn i USA heller. Det er 21 årsgrense både for å kjøpe, drikke og besitte alkohol. I motsetning til Norge er det faktisk straffbart for mindreårige å drikke alkohol og du kan bli arrestert for å gjøre det. Hvis planen din er å drikke foreslår jeg at du velger et annet reisemål, evt. blir hjemme. Men det er nok av morsomme ting å finne på i LA uten at du trenger å ty til flaska. ;)

 

Selv anbefaler jeg å besøke Universal Studios og Six Flags Magic Mountain. Å leie sykkel og sykle langs strandpromenaden mellom Venice Beach og Santa Monica er også en soleklar hit.

Når det gjelder Las Vegas er det 21-årsgrense for all gambling.

Lenke til kommentar
ok, takk for svar..

jeg trenger jo ikke å gå på flaska..

men det hadde sprita opp turen litt :p

 

så det finnes ingen 18+ utesteder ?

 

Nå kjenner jeg ikke til noen spesifikke steder i West Hollywood, men jeg vet at det eksisterer utesteder i USA med 18-årsgrense. 21 år er en ganske høy aldersgrense så det er klart at det finnes noen tilbud for de under denne alderen også.

Lenke til kommentar
Nå kjenner jeg ikke til noen spesifikke steder i West Hollywood, men jeg vet at det eksisterer utesteder i USA med 18-årsgrense. 21 år er en ganske høy aldersgrense så det er klart at det finnes noen tilbud for de under denne alderen også.

 

ok : )

jeg skal google litt rundt å finne frem til noe

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blir du tatt av politiet for å drikke som utlending kommer du sikkert ikke til å bli satt i fengsel. Men du kommer nok til å få en sak på deg og du vil få store problemer med å komme tilbake til landet. om du vil det da. Det er også en mulighet for at du blir utvist tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...