Gå til innhold

AoC: Jeg gav opp å vente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke å vente på pakka fra play.com så jeg kjøpte meg spillet i dag, endelig kan jeg spille litt igjen. Får satse på at det fortsetter å være like tomt i butikkene i Oslo fremover slik at jeg får solgt spill #2 når det kommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var da flott og vite, det er notert i notatboka. Og ikke klag på folk som har livsviktige saker og si her inne da!

Skrevet
Orker ikke å vente på pakka fra play.com så jeg kjøpte meg spillet i dag, endelig kan jeg spille litt igjen. Får satse på at det fortsetter å være like tomt i butikkene i Oslo fremover slik at jeg får solgt spill #2 når det kommer :)

Selge spill #2? Kan du ikke bare benytte deg av angreretten og sende det tilbake igjen?

Skrevet

Merkelig hvordan det alltid er disse typene poster som får oppmerksomehet? :p

Jeg bestilte meg en vifte i går.. fra komplett.no, så jeg endelig kan kjøle ned dataen litt..

håper dataene fortsatt genererer mye varme... så jeg får solgt min gamle :)

Skrevet
Grats med spillet dude! Vi sees i Hyboria, og ikke la disse småungene som ødelegger tråden påvirke deg :)

Ey, du må ike mobe de som ike er like gammel som du Tommy.

Jeg har høyere 3DMark -score enn deg, så mine meninger teller høyere enn deg.

Jess da, bloggefunksjonen i forumet er oppskrytt. :)

gamer73:

Hvilket spill du har kjøpt deg nå?

Skrevet
Jeg har spist kake i dag! :=)

gratulerer...

jeg kommer nok til å kjøpe det i nermeste fremtid. 10. for å være nøyaktig. da får jeg lønning :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Jeg får Collectors Edition i posten i morgen. 300,- :p

Også sitter jeg i bar overkropp og spiser stratos..

Skrevet
Jeg har spist kake i dag! :=)

Flott! =)

Selv har jeg spist litt KOS karamellpudding, en sandwitch-is, tre buritos, og en stor blings med serranosskinke (ikke i den rekkefølgen)...

Takk for meg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...