alleibruk Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Har age of empire3 blitt sluppet i noen gold utgave? Med det mener jeg i en utgave med begge tillegs pakkene for prisen av ett spill. Eller finnes det på noe online system ala steam hvor jeg kan kjøpe og laste ned for en billig penge? Vil ikke betale fullpris for bare aoe3 siden det er så gammelt. Skal brukes til å spille online.
alleibruk Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Skrevet 4. juni 2008 Ingen som vet om en online store som selger nøkkel?
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Det er ikke komt noen gold versjon nei.
Svinat Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Joda, det finnes en gold-versjon. De har den f.eks her på GameStop. Dersom du vil kjøpe det for å spille online vil jeg ikke anbefale deg det. Jeg og en venn gjorde det, og vi har ikke fått spilt sammen. Faktisk så kommer vi oss nesten ikke inn på noen som helst servere, til tross for at vi har gjort alt FAQen deres sier. Maken til dårlig online-system skal en lete lenge etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå