Gå til innhold

K850i - Kan den anbefales?


Anbefalte innlegg

Vurderer og kjøpe ny tlf, men har ikke peiling på telefoner.

Et bra kamera er kjekkt og ha på den, elles har jeg ingen krav.

 

Har SE k610i fra før og er velding fornøyd, hadde k700 før og var ikke fornøyd med den.

Er gammel nokia tilhenger, men k610 gjør at jeg satser på SE en gang til.

 

Så... noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Vurderte den selv, men droppet det. Den er IMO for tjukk, de trykkfølsomme knappene på skjermen er kjeie, og for den prisen ville jeg ha et skikkelig operativsystem

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min SE K850 bare en uke, men er veeeldig fornøyd.

Hadde K800 før det.

 

Den knirker ikke, ser bra ut, fungerer flott!

Og jeg er kjempefornøyd med de nye knappene under skjermen!!! Helt supert!

 

Bildene blir også veldig bra.

 

Skal du ha et tøyseabonnement med binding så får du den jo for rundt 500 vel? Tele2 har vel det?

 

Jeg blir glad og lykkelig hver gang jeg tar på den. Mobilen altså... Hehe...

Lenke til kommentar
Hvilke alternativ har jeg da? Vil helst ha en telefon det "oser" kvalitet av og kameret SKAL være bra.

 

Jeg hadde en K850i akkurat da den kom, værste telefonen jeg har vært borti. Håpløse taster (harde) og irriterende touchknapper (ulogisk brukgergrensesnitt med to forskjellige trykkemetoder). I tillegg var den treig og full av softwarefeil.

 

Nå har jeg fått meg en c702i som jeg mener er et mye bedre alternativ. Samme software som K850i, 2 MPX ferre og bare fotolys, ikke blitz. Men den har gps, gode taster, god kvalitetsfølelse og den tar veldig gode bilder (like gode som k850i, men mindre oppløsning).

Lenke til kommentar

hvis du vil ha en god SE med kamera ville jeg heller gått for k810 faktisk, den får du får du rimelig og tar gode bilder. Den har dessverre "bare" 3,1MP så hvis du skal redigere bilder osv så ville jeg heller gått for en av disse 3:

 

- Nokia N82/N95; som er gode kameratelefoner og oser kvalitet =)

- LG KU990 som jeg har selv, er kjempefornøyd med den. Den har et kamera som er ca like godt som N95, og er stylish og kvalitet som f! Da må du bare ta en vurdering om du liker touch screen.

Lenke til kommentar
hvis du vil ha en god SE med kamera ville jeg heller gått for k810 faktisk, den får du får du rimelig og tar gode bilder. Den har dessverre "bare" 3,1MP så hvis du skal redigere bilder osv så ville jeg heller gått for en av disse 3:

 

- Nokia N82/N95; som er gode kameratelefoner og oser kvalitet =)

- LG KU990 som jeg har selv, er kjempefornøyd med den. Den har et kamera som er ca like godt som N95, og er stylish og kvalitet som f! Da må du bare ta en vurdering om du liker touch screen.

 

Å påstå at N82 og N95 oser kvalitet sier litt om hva slags krav man stiller. Makan til elendig byggekvalitet og forferdelig materialvalg skal man lete lenge etter. Solgt min N82 etter tre måneder, da var skjermen fullstendig dekket av små, små riper, det samme med resten av plastikken med unntak av baksiden som er mer solid. I tilleg knirker det i tastene så det synger etter. N95 er et rakleverk uten like og nå har jeg kjent på ganske mange. Nei, her snakker man uttalelser som er på bærtur.

 

Skal du ha kvalitet kjøper du en telefon med kasse av metall og ripefritt glass, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
hvis du vil ha en god SE med kamera ville jeg heller gått for k810 faktisk, den får du får du rimelig og tar gode bilder. Den har dessverre "bare" 3,1MP så hvis du skal redigere bilder osv så ville jeg heller gått for en av disse 3:

 

- Nokia N82/N95; som er gode kameratelefoner og oser kvalitet =)

- LG KU990 som jeg har selv, er kjempefornøyd med den. Den har et kamera som er ca like godt som N95, og er stylish og kvalitet som f! Da må du bare ta en vurdering om du liker touch screen.

 

Å påstå at N82 og N95 oser kvalitet sier litt om hva slags krav man stiller. Makan til elendig byggekvalitet og forferdelig materialvalg skal man lete lenge etter. Solgt min N82 etter tre måneder, da var skjermen fullstendig dekket av små, små riper, det samme med resten av plastikken med unntak av baksiden som er mer solid. I tilleg knirker det i tastene så det synger etter. N95 er et rakleverk uten like og nå har jeg kjent på ganske mange. Nei, her snakker man uttalelser som er på bærtur.

 

Skal du ha kvalitet kjøper du en telefon med kasse av metall og ripefritt glass, enkelt og greit.

 

Er enig i at n95 ikke har den beste byggekvaliteten, men den gir mye for pengene når det kommer til funksjoner. Skal man ha noe fra øverster hylle når det kommer til byggekvalitet må man opp i pris og man mister i noen tilfeller en rekke funksjoner.

Lenke til kommentar
hvis du vil ha en god SE med kamera ville jeg heller gått for k810 faktisk, den får du får du rimelig og tar gode bilder. Den har dessverre "bare" 3,1MP så hvis du skal redigere bilder osv så ville jeg heller gått for en av disse 3:

 

K810i er møkkatlf... styr generelt unna alt med joystick på ericsson

Lenke til kommentar

Jeg har omtrent de samme kravene som deg nå som jeg skal kjøpe ny mobil, godt kamera og en stilig mobil, og jeg tror valget har falt på LG KU990... Må bare komme meg til en butikk og sjekke størrelsen. Syns SE K850i er en stor klump. Trodde det var skyvetastatur første gang jeg så den xD Men jeg har som sagt ikke bestemt meg enda...

Endret av Marlip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...