Gå til innhold

K850i - Kan den anbefales?


Anbefalte innlegg

Høres ut som jeg styrer unna denne.... Jakten på ny mobil fortsetter... Kom gjerne med fleire tips.

 

Slapp av, det er bare Nokiafansen som må fortelle alt og alle om hvor dårlig Se er. Kjenner mange som har denne og samtlige er fornøyde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres ut som jeg styrer unna denne.... Jakten på ny mobil fortsetter... Kom gjerne med fleire tips.

 

Slapp av, det er bare Nokiafansen som må fortelle alt og alle om hvor dårlig Se er. Kjenner mange som har denne og samtlige er fornøyde.

 

Det er vel joystick på denne som en tidligere i emnet sa noke om. Og da styrer jeg unna. Har hatt en SE med joystick tidligere og denne var til rep. 3 ganger i løpet av 1 år...

Lenke til kommentar
Høres ut som jeg styrer unna denne.... Jakten på ny mobil fortsetter... Kom gjerne med fleire tips.

 

Slapp av, det er bare Nokiafansen som må fortelle alt og alle om hvor dårlig Se er. Kjenner mange som har denne og samtlige er fornøyde.

 

Det er vel joystick på denne som en tidligere i emnet sa noke om. Og da styrer jeg unna. Har hatt en SE med joystick tidligere og denne var til rep. 3 ganger i løpet av 1 år...

 

For det første har ikke K850 joystick og for det andre er den kraftig forbedret på de siste SE som kom med joystick.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke anbefale denne telefonen. Det er rett og slett for mye feil med den.

Jeg har vært sett at skjermen blir hvit når man trykker på berøringsknappene, skjermlyset dør, telefonen slår seg av og på. Linsedekselet henger seg opp, og en del andre mindre softwarebugs.

 

SE sin nye C702 og C902 ser mye bedre ut, uten at jeg har mye erfaring med de.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tjaa.... Telefonen føles bra. Men har hatt 2 tilfeller der mikrofon og høgtaler har sluttet og fungere... Du hører ikke at du får melding og at telefonen ringer... Og når du forsøker og ringe noen så er alt stillt. Løsning til nå har vært at jeg har slått av og på telefonen. Mulig dette kan fikses med en software update.

 

Har hatt telefonen i 2 uker nå og den har vært på 24 timer i døgnet; bortsett fra de 2 gangene jeg måtte "restarte".

 

Det skal også sies at jeg er hverken sony eller nokia fan... har hatt begge merker og de 3 siste telefonene jeg har hatt er Sony E, og jeg fortsetter med Sony E så lenge jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar

kan nok stole på begge parter

For noen var ikke dette riktig kjøp, for andre det beste de har hatt. Dette har litt med med hvilke telefoner mann er vant med å ha tidligere.

Er du ikke særlig kresen av deg vil nok denne telefonen fungere. Du kan ringe med den,der er mp3,radio og lommelykt. Xenon blitz å kamera er ikke spesielt bedre enn andre telefoner.

Jeg solgt den etter 14 dager da jeg ikke var fornøyd.

Ta å prøve den selv så får du nok det beste svaret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...