Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir et lite, uhøytidlig treff i dag kl. 12:00 - Gorgat og undertegnede skal vise HelenaN og RandiA den korte Akerselvarunden vår. Vi møtes ved dykkerstatuene på Vaterland, som sagt kl. 12:00.

Er det noen andre som har tid og lyst, så er det bare å møte opp. Været ser litt bedre ut i dag.

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi bør vel få til et treff i Oktober også?

Noen som har kreative forslag?

Og gjerne første søndagen i november også :) ...eller der omkring. (Vet ikke om jeg kan lørdagen)

Skrevet

Det skal bli veldig mye regn i morgen, men det er kanskje for kreativt? Og for vått?

Nytt treff er bra, men jeg sliter med å hoste opp gode forslag...

Hva med skautur, f.eks. Bøler -> Rustadsaga -> Skullerud? Enkelt med bil, enkelt med t-bane? Eller noe mer urbant?

Skrevet (endret)

Det skal bli veldig mye regn i morgen, men det er kanskje for kreativt? Og for vått?

Litt for kreativt? I hvertfall for vått ;)

Nytt treff er bra, men jeg sliter med å hoste opp gode forslag...

Hva med skautur, f.eks. Bøler -> Rustadsaga -> Skullerud? Enkelt med bil, enkelt med t-bane? Eller noe mer urbant?

Skogstur kan jo være en ide - Men helst ikke for langt og bratt :hmm:

Endret av tomsi42
Skrevet

Jeg er også borte i helgen; men jeg synes dere bør unne dere en tur rundt Sognsvann denne helgen. Det er spådd pent vær, og det er vel håp om at det fortsatt er noe høstløv igjen?

Skrevet

Det er faktisk meldt brukbart vær i helgen. Sognsvann rundt?

Sognsvann rundt bør være innen rekkevidde for de fleste her, sånn fysisk i hvertfall. Lørdag? 12.00? Møtes på T-baneholdeplassen på Sognsvann?

Skrevet

Sognsvann rundt bør være innen rekkevidde for de fleste her, sånn fysisk i hvertfall. Lørdag? 12.00? Møtes på T-baneholdeplassen på Sognsvann?

:yes:

Skrevet

Der er det lenge siden jeg har vært ja..dreier seg om ti-år det. Skulle gjerne ha vært med på den der, men jeg kommer ikke før første helgen i november nå.

Skrevet

new_yes.gif

Uff, jeg har fått pålagt overtid i morgen, så jeg må melde forfall! cry.gif Beklager!

Skrevet

Er også bortreist i helga. Synd, for jeg kunne jo også fulgt Frognerelva nedover (hvis man regner Sognsvannsbekken som starten av elva, og det bør man jo).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...