Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kommer, men vurderer å kjøre, jeg veit hvor Ullevål ligger men hvor på Ullevål parkerer vi?

Jeg tenkte at vi kan møtes foran Ica'en på Ullevål stadion, og så kjøre i samlet flokk opp til Hagebyen. Så kan de som kommer med t-bane sitte på.

Tom

Skrevet
Jeg kommer, men vurderer å kjøre, jeg veit hvor Ullevål ligger men hvor på Ullevål parkerer vi?

Jeg tenkte at vi kan møtes foran Ica'en på Ullevål stadion, og så kjøre i samlet flokk opp til Hagebyen. Så kan de som kommer med t-bane sitte på.

Tom

Sounds goood.

Skrevet

Blæh. Jeg hadde ikke skjønt at treffet var i morgen. Lørdager er litt vanskelige, for da har gjerne kona en del planer for meg. Vi får se hva jeg får til, men du trenger ikke å hente meg Tom.

Skrevet
Blæh. Jeg hadde ikke skjønt at treffet var i morgen. Lørdager er litt vanskelige, for da har gjerne kona en del planer for meg. Vi får se hva jeg får til, men du trenger ikke å hente meg Tom.

OK. Ring hvis du kommer etterhvert og vil hentes et sted.

Tom

Skrevet
Ser ut som det blir okey vær også. Oppholds :D

Må kanskje ta meg en tur da.

Tom, kan du hente meg på Lysaker? Bare si når jeg skal stå der :)

Jeg kan hente deg i Sandvika, på Lysaker, eller på Skøyen. Har du et tog som lander pået av stedene mellom 12:30-12:45?

Tom

Skrevet

Hvis jeg ikke kan sitte på med noen fra ca Carl Bernhard, så går det visst med en T bane 6 ved 12.30 tiden. Til Ullevål stadion det da? Liker godt å gå også, men det kan bli litt rot...

RandiA

Skrevet
Hvis jeg ikke kan sitte på med noen fra ca Carl Bernhard, så går det visst med en T bane 6 ved 12.30 tiden. Til Ullevål stadion det da? Liker godt å gå også, men det kan bli litt rot...

RandiA

6 (Ringen) er fin - men pass på å ta den i riktig retning ;) 5 (Storo) er også grei.

Tom.

Skrevet

Takker. Men jeg trur jeg må droppe den turen. :(

Fikk en telefon fra fatter'n. Litt skuffet over at jeg ikke hadde ringt eller vært innom hele uken. :blush:

Han ble hofte operert i Bergen på mandag/tirsdag og kom hjem på onsdag eller torsdag.

Hils fototim og kjell.

Skrevet

Utelukker ikke fullstendig at jeg dukker opp, men ikke regn med meg... Skal allikevel til Sandvika en tur i dag, så det er mulig jeg kan søke om tillatelse til å være borte litt lenger. Har en frikveld "tilgode" (*) etter et hasteoppdrag på tirsdag...

(*) skjønt jeg vet ikke om fruen er enig i at jeg har den tilgode...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...