Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, tenkte på konkurransen i det jeg gikk ute i stad og så orange blader på bakken. Men jeg har andre planer på lur også, jeg. ;)

Tror nok det går over en uke til før fargene kommer skikkelig her på østlandet - vi trenger vel en par frostnetter for å få fart på sakene ... gg det været har ikke kommet enda. Men det beynner kanskje å bli komme seg i nordmarka ?

 

Tom

Lenke til kommentar
Skal vi satse på nordmarka i neste uke (15.9 - 21.9) ? Det er jo fler med meg som har bil.

Hvilken dag passer da best? Jeg kan alle dager unntatt tirsdag (16.9) og søndag (21.9).

Tom

Skulle gjerne vært med på den også ja..... :!: men hvis jeg sier ifra i god tid neste gang jeg har tid til overs i Oslo...så fikser du vel et nytt treff, Tom... :yes:

RandiA

Lenke til kommentar
Kan prøve meg lørdag, men det er langt ifra sikkert at det funker for meg. Skal selge leiligheten, flytte til Bærum og ha hund, SUV, enebolig, hage og alt det opplegget der... Det krever litt organisering... ikke liker jeg hunder, heller.

Kunne bedt deg om å "get a life" - men det der høres ut som du allerede har fått deg "life" og mye mer til. Er ikke hundeelsker selv, heller. Men den rette hunden, så bør det være til å leve med.

 

Men lørdag høres ut som er det som kan passe. Da jobber man ihvertfall ikke. På jobben altså...

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke på lørdag i hvertfall. For da blir jeg 18! :D

Århundrets dårligste unnskyldning. Vi skal ut å fotgrafere på dagtid. Du skal ut å feste i de sene nattetimer. Familen får kaker og fest-taler på søndag. Mens du ønsker deg tilbake til sengen i håp om at den dundrende hodepinen gir seg snart ....

 

På forhånd gratuelerer med dagen.

 

Tom

Lenke til kommentar
hmm....remi, skulle ikke vi ta noe på lørdag i Oslo? eller husker jeg feil?

Lørdag den 20. Er det noe morsomt vi kan være med på ?

 

Hvis ikke, så går muligens lørdag, men søndag er utelukket. Skal fotografere med bestevenninen min.

Gode venninner er gyldig fravær... Men pass på, ellers så ender du opp som anew ...

 

Tom

Lenke til kommentar
Bare litt OT:

Hvorfor i allverden har du (Nikon) bak utstyret ditt i signaturen og ikke foran, når Tokina er foran.

 

Fordi jeg ikke helt bryr meg så mye om noe universal orden? :p

 

hmm....remi, skulle ikke vi ta noe på lørdag i Oslo? eller husker jeg feil?

Lørdag den 20. Er det noe morsomt vi kan være med på ?

 

Hvis ikke, så går muligens lørdag, men søndag er utelukket. Skal fotografere med bestevenninen min.

Gode venninner er gyldig fravær... Men pass på, ellers så ender du opp som anew ...

 

Tom

 

Ser ut som jeg har blinkset, vi skal denne helgen, ikke neste :)

Lenke til kommentar

Nei, dessverre er det familieselskap nå til lørdag, og tvinges nok til å hjelpe litt til hjemme. En ting er sikkert, og det er at jeg IKKE skal farte rundt i Nordmarka på bursdagen min, selv om det egentlig frister. :p

 

Men jeg kommer til å ta meg turen opp dit snart uansett, men får se hvem jeg får med meg da.

 

Og til Christian. Nei, det er dessverre ikke en nedskrevet lov. Påpeker bare at det ser stygt ut. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...