Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker for fin kveld.

 

Jobber med å få lastet inn alle bildene. Tar litt tid så vet ikke om det blir noen bilder klar i kveld.

 

Satser på at det blir noen turer til før snøen kommer.

Hyggelig at du ble med. Det ble en fin tur, og vi fant jo høstmotivene til slutt.

 

Jeg skal lage en tråd litt senere ikveld, så legger vi bildene der.

 

Tom

Lenke til kommentar
Men er nødt til å få prøve den litt. Skal tross alt vurdere å kjøpe den en gang i fremtiden.

anew prøvde RamsFoto sin på forrige fototreff. Jeg mistenker at han sikler enda.

Meg bekjent går Rams rundt med et sånt hvitmalt femirør som går heller dårlig på mine kameraer... :roll: FWIW, så var opplevelsen av å slepe rundt på 70-200-monsteret til Christian den endelige spikeren i kista ifht. eventuelle drømmer jeg måtte ha hatt om det... Jeg kan ikke ha så tungt utstyr at jeg ikke orker å ha det med meg. Sigma 50-150 ble vesentlig mer aktuell etter den runden, uansett hvor snasen 70-200 var.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men er nødt til å få prøve den litt. Skal tross alt vurdere å kjøpe den en gang i fremtiden.

anew prøvde RamsFoto sin på forrige fototreff. Jeg mistenker at han sikler enda.

Meg bekjent går Rams rundt med et sånt hvitmalt femirør som går heller dårlig på mine kameraer... :roll: FWIW, så var opplevelsen av å slepe rundt på 70-200-monsteret til Christian den endelige spikeren i kista ifht. eventuelle drømmer jeg måtte ha hatt om det... Jeg kan ikke ha så tungt utstyr at jeg ikke orker å ha det med meg. Sigma 50-150 ble vesentlig mer aktuell etter den runden, uansett hvor snasen 70-200 var.

Blanda visst litt der. Det er selvfølgelig Christian86 sin du siklet etter :) Jeg har jo 50-150mm-en og den er ikke dum den. Og den var til tider sterkt savnet når jeg var på feireturen i høst.

 

Tom

Lenke til kommentar

Jeg har oppdaget at jeg bare bruker tele over 105mm når jeg er i dyrehager eller Disneyland... Det er ikke så ofte, så det blir småvanskelig å rettferdiggjøre noe mer enn Sigma 70-300en min, selv om jeg føler meg skitten når jeg setter den på D300en. :)

 

Uansett, så snedde det på meg i går. Jeg tror sommeren nå er offisielt over, og denne tråden bør pensjoneres. Synd for Francis, som først nå har fått øye på den. :fun:

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...