Joachim_F Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Solium Infernum er et turbasert strategispill der målet er å ta over makten i Helvete. Les mer
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Så gjenstår det å se om detter bare er tomme ord. Endret 2. juni 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk
Joachim_F Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Skrevet 2. juni 2008 Skal jeg dømme etter Armageddon Empires, som er et av de mest interessante strategispillene jeg har spilt, har jeg god tro på at dette spillet blir verd å følge med på.
Nailer Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Var jeg den eneste som leste "Torturbaserte Strategispillet" ? =)
Bear^ Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Ta over makten? Vil jeg være sjef i helvette fyrer jeg opp gode gamle Dungeon Keeper 2 og torturerer noen sjæler mens jeg sender mine onde undersåtter for å kverke resten. Dungeon Keeper, its good to be bad.
Allt í lagi Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Virket veldig komplisert, da. Not a good thing imo.
ATWindsor Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Tenkte Dungeon Keeper 3 når jeg så overskriften (selv om det vel strengt tatt ikke er helvete om jeg ikke husker feil) AtW
magnemoe Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 høres litt ut som dungeon keeper men det var real time. Merkelig foresten at dungeon keeper var et spill hvor du var ond. Samtidig var det et av de få spillene der du kunne ta fanger og få dem over på din side, og det var en god idee, noen spill tok jeg så mange fanger at de var mesteparten av hæren min. I de fleste andre spill er det om å gjøre å drepe alle motstanderene inklusive arbeiderene selv om du er god. I dungeon keeper 1 var det mulig å ta fiendens imper til fange og omvenne dem. Ga en stor fordel siden du kunne få veldig mange av dem. Skulle ønske noen lagde noe lignende.
Anbefalte innlegg