Gå til innhold

Ny verdensrekord på 100 m: 9.69!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en viktig ting som etter min mening er sterke indisier på at Johnson var rein, og det er mye den samme grunnen til at eg tror Bolt er rein og.

 

De er stort sett alltid gode, og har vært gode gjennom hele karrieren, både som ung og eldre løper.

 

De som er blitt tatt oppigjennom har stort sett vært litt mer døgnfluer....

Lenke til kommentar

Hvis man har litt peiling på amerikansk dopingkultur vet man at stort sett samtlige amerikanske sprintere på 90-tallet har vært dopet.

 

Er man litt innenfor systemet visste man dette også, selv om det ikke ble sagt for høyt.

 

Litt som sykling på 90-tallet. Hadde man en fot innenfor visste man alt som skjedde. Bjarne Riis nærmest skrøyt av de latterlig høye hematokrittverdiene sine. Men alle andre hørte ikke så mye av dette.

 

Når det gjelder Johnson ble han invitert til Bislett Games i sin storhetstid -- viktig for høyt tilskuertall som han var. Men han satt det ultimatum at han kom bare hvis det ikke ville være noen dopingjegere der.

Lenke til kommentar
Er man litt innenfor systemet visste man dette også, selv om det ikke ble sagt for høyt.

 

 

Litt innafor? Sånn som du?

 

Nei dette blir svada spekulasjoner i mine øyne!

Et dårlig forsøk på å underminere andre på forumet med å late som man omtrent er på fornavn med den amerikanske sprintkulturen på 90 tallet....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...