Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil til ca 850.000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er XENON PLUS og BI-XENON det samme? og hva er kjørelys..? hva er forskjelden på XENON PLUS og XENON PLUS MED ADAPTIVE LYS...?

 

Bi-Xenon er det samme som Xenon med Adaptive lys.

 

Selv har vi Bi-Xenon og det er noe å virkelig anbefale! Lysene inni lyktene følger ettersom man vrir på rattet. Utrolig bra hvis man har mye kronglete veier til hytta. Bi-Xenon lyser også opp hjørnene på bilen.

 

Der mener jeg bestemt at du tar feil. Bi-Xenon betyr direkte oversatt dobbel/to-Xenon. Altså at både nær og fjernlys er av typen Xenon. På samme måte som bifil betyr at man liker to kjønn :)

 

Adaptive er at de følger rattutslaget.

Lenke til kommentar
er XENON PLUS og BI-XENON det samme? og hva er kjørelys..? hva er forskjelden på XENON PLUS og XENON PLUS MED ADAPTIVE LYS...?

 

Bi-Xenon er det samme som Xenon med Adaptive lys.

 

Selv har vi Bi-Xenon og det er noe å virkelig anbefale! Lysene inni lyktene følger ettersom man vrir på rattet. Utrolig bra hvis man har mye kronglete veier til hytta. Bi-Xenon lyser også opp hjørnene på bilen.

 

Der mener jeg bestemt at du tar feil. Bi-Xenon betyr direkte oversatt dobbel/to-Xenon. Altså at både nær og fjernlys er av typen Xenon. På samme måte som bifil betyr at man liker to kjønn :)

 

Adaptive er at de følger rattutslaget.

 

Du har nok rett der.

Lenke til kommentar

Bi-Xenon betyr at lysene svinger med hjulene... ikke at det er Xenon nær og fjernlys... ;) ville nå jeg si...

 

slik som dette:

 

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Som Mcartman sier betyr Bi det samme som to.

Dermed blir det 2x xenonlys.

Gjør jeg...? for å være litt pirkete så heter jeg ikke Mcartman.. jeg heter Carman... regner med at du skrev feil med M`en men det skal ikke være T... ;) jeg vil si at Bi-Xenon betyr at lysene svinger likt som hjulene... betyr det at det er 2 Xenon lys? :huh:

Lenke til kommentar
Som Mcartman sier betyr Bi det samme som to.

Dermed blir det 2x xenonlys.

Gjør jeg...? for å være litt pirkete så heter jeg ikke Mcartman.. jeg heter Carman... regner med at du skrev feil med M`en men det skal ikke være T... ;) jeg vil si at Bi-Xenon betyr at lysene svinger likt som hjulene... betyr det at det er 2 Xenon lys? :huh:

 

Tror han mente mistercartman, som mener at bi-xenon betyr både nær- og fjernlys. Ingen vits i å krangle om dette da det egentlig står ganske greit forklart her: http://wikicars.org/en/Bi-xenon_Headlights

 

Bi-Xenon Headlights refers to HID (High Intensity Discharge) Xenon headlights that offer both low (dipped) and high (main) beam lighting from a dual headlight system (as opposed to a quad headlight system).

 

Se også linken til forklaringen av adaptive lys.

Lenke til kommentar
Range Rover eller Land Rover, bra biler som faktisk kan kjøre i terrenget skulle du måtte gjøre det.

 

ja, viss du vil ha en bil som står mer på verksted enn i garasjen, så er range rover/land rover et meget smart valg...

for alle andre: Lexus.

hvem faen kjører i terrenget med en SUV til over 1 million? skal vedde på at ingen av dere som har slike biler bruker dem på annet enn asfalt og opp "siste kneiken til hytta"..

derfor ville jeg ha gått for en stor stasjonsvogn, med firehjulstrekk..

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
da var det vår tur til å kjøpe ny bil! :) vi skal ha en ganske ny og stor bil.. den skal koste mellom 550.000,- og 900.000,- kr

 

dette må bilen ha:

 

- Firhjulstrekk

- 2006+ (helst 2007+)

- Antiskrens

- Antispinn

- xenon (kan også være uten men helst med...)

- Skinninteriør (kan også være delskinn)

- Airbag foran

- El. vinduer

- el. seter

- maks km. 35.000 (kansje 40.000)

- Servostyring

- El. speil

- Radio/CD

- Kjørecomputer

 

Hvis det er noe av dette som ikke står i anonsen, går det sikker bra om du regner med at den har det...

 

Ting som Bixenon, Xenon fjernlys, Navigasjon, telefon og at det er SUV er bare bra!

 

tror det var alt...

på forhånd takk for svar

 

Carman... :3

 

Jeg ville nok ha kjøpt meg en LExus IS 250 , en helt fantastisk kjøremaskin med skikkelig kvalitet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...