Gå til innhold

[X-box 360] Har du fått "Let Sleeping Rockstars Lie"? Se her!


Kvalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ett achievement. Du må drepe en utvikler i Rockstar. Men det er ett viral atchievement, dvs at hvis du dreper en som har drept en som har drept en utvikler, så vil du også få dette. Eller en som har drept en som har drept en som har drept en utvikler. Du skjønner tegningen?! ;) Dette gjøres i deathmatch i multiplayer. Det ble sluppet i dag, og nesten alle har det. Jeg fikk det på dagens første kill i dagens første deathmatch.

Lenke til kommentar
Då går det ikkje lange tida før "alle" som spelar online har denne. Heilt greit, men eg ser ikkje heilt poenget med denne type achievement.

 

Enig, det var bare frustrerende at de ikke engang begynte å spille Ranked for å dele ut achievementen før en måned etter spillet kom ut.

Jeg sluttet å spille for en drøy halv måned siden, kom på i går at achievementen var ute, så jeg logga på en Deathmatch, og achievementen åpnet seg etter første karen jeg skøyt. Jaja, sorry GTAIV, tilbake i hylla med deg, jeg er lei KOTOR har tatt over plassen din. Det spillet blir aldri gammelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...