Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden


Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

    • Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer det, fra PS.no.

 

Status på ordre er "I plukkekø". Klikker jeg på ordrenummeret står det "Sendt" foran Wind og Ram ;)

 

Håper det stemmer da..

 

Hei

 

Det stemmer nok. Jeg ringte i formiddag til ps.no da jeg også trengte ett trådløs pci kort til min server.

 

Spurte da om hva status var. Han kunne fortelle at maskinene var ventet inn i dag til dem. Fikk de dem godt før 2 så gikk de ut idag da posten går klokken 2 fra dem.

 

Såvidt jeg kunne se så ble status endret til sendt på min i god tid før 2 så den gikk nok ut idag. Nettverkskortet var også med i pakken ser det ut som.'

 

Mvh

Lenke til kommentar
Og for ordens skyld: 10,2 tommer = 25,91 centimeter (diagonalt). :)

 

takk for svar, men tenkte mer på selve høyde og bredde av skjermen. vet at den er ti tommer, men vet ikke hva slags aspekt/ratio eller hva det nå heter (3:4, 9:16), om det er logisk? er litt rusten på phytagoras;) har opplevd at 15" skjermer kan variere endel, så lurte litt. er nemlig usikker på om denne er stor nok til mitt bruk, da 8.9" til acer virket litt for lite.

Endret av isergodt
Lenke til kommentar

Ok.. alle snakkes om datoer og liknende for deres maskiner... jeg blir lit forvirret...

 

Jeg skal kjøpe MSI Wind med 6 cellers fra PS.no

Der står det Ubekreftet (2008.09.23)

Kan noen forklare meg hva det vil si?

Er den i Norge da?

Jeg har også fulgt med på denne datoen de sisste dagene, og den har forandra seg fra dag til deg neste, i går var den på (2008.09.22)..

Er det noen som har bestil 6-cellers versjonen og som kan si noe om hva som står på deres order status?

 

Takk

Lenke til kommentar

På min ordrestatus står det en "Ubekreftet 12.10.2008". At datoen er ubekreftet vil si at de ikke har noen bekreftelse på det, og aner egentlig ikke når de skal få inn 6-cellers versjonen.

 

Dette er altså bare en ca-dato PS.no setter, for at vi kjøpere skal få en viss dato å forholde oss til.

Lenke til kommentar
På min ordrestatus står det en "Ubekreftet 12.10.2008". At datoen er ubekreftet vil si at de ikke har noen bekreftelse på det, og aner egentlig ikke når de skal få inn 6-cellers versjonen.

 

Dette er altså bare en ca-dato PS.no setter, for at vi kjøpere skal få en viss dato å forholde oss til.

 

Ahh... ok, så siden jeg skal bestille den i dag, så må jeg nok vente ca 1 måned før jeg har den?

Lenke til kommentar

Har et til lite spørsmål (veit jeg er plagsom nå hehe).

 

Jeg har bank kort fra DNB Intro (Ungdomskort elns), dermed kan jeg ikke kjøpe varer for over 1000,- eller 1500,- (Husker ikke helt eksakt sum). Går det da an å bestille via faktura?

 

Det enkleste er jo å få faren min til å bestille og betale han, men da får jeg vel ikke studentrabatt(eller?)

 

Takker for svar :)

 

-RedLauK

Lenke til kommentar
Har et til lite spørsmål (veit jeg er plagsom nå hehe).

 

Jeg har bank kort fra DNB Intro (Ungdomskort elns), dermed kan jeg ikke kjøpe varer for over 1000,- eller 1500,- (Husker ikke helt eksakt sum). Går det da an å bestille via faktura?

 

Det enkleste er jo å få faren min til å bestille og betale han, men da får jeg vel ikke studentrabatt(eller?)

 

Takker for svar :)

 

-RedLauK

Du kan bestille via postoppkrav, og der kan din far betale.

Lenke til kommentar
Og for ordens skyld: 10,2 tommer = 25,91 centimeter (diagonalt). :)

 

takk for svar, men tenkte mer på selve høyde og bredde av skjermen. vet at den er ti tommer, men vet ikke hva slags aspekt/ratio eller hva det nå heter (3:4, 9:16), om det er logisk? er litt rusten på phytagoras;) har opplevd at 15" skjermer kan variere endel, så lurte litt. er nemlig usikker på om denne er stor nok til mitt bruk, da 8.9" til acer virket litt for lite.

Den er 16:10.. Som alle widescreen pc-skjermer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...